کی‌روش: بعد از جام جهانی فضا بدتر شد

بصیر، کارلوس کی‌روش یک روز پس از شکست برابر عراق در هتل محل اقامت تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: یک روز بعد از بازی با عراق زمانی است که گزارشی مختصر از آنچه در تیم ملی انجام شده است را بگویم و توضیح دهم که کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم و در مورد برخی از مسائل و‌ آینده تیم حرف بزنم.


وی افزود: به خاطر دلایلی خاص در چند ماه قبل سکوت و سعی کردم به خاطر برخی مسائل حرفی به زبان نیاورم و مهمترین دلیل من نیز منافع تیم ملی بود ولی امروز فکر می‌کنم وقتی نتوانستیم به رویایی که قصد داشتیم به آن دست پیدا کنیم؛ برسیم گزارش مختصری را بگویم.

کی‌روش گفت: قبل از جام جهانی هر طوری بود قدم به قدم رو به جلو رفتیم و یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و اردو برگزار کردیم و در نهایت نیز آن عملکرد را به جا گذاشتیم تا اکثر مردم راضی باشند برخی کمتر و برخی نیز بیشتر راضی بودند. بعد از جام جهانی کفاشیان از من تقاضای ادامه همکاری داشت و با توجه به اشتیاق بازیکنان و هواداران من نیز با تیم ایران ادامه همکاری دادم. واقعا آن زمان دلگرم کننده و خوب بوده که دعوت به ادامه همکاری داشتم و اینکه این رویا را در ذهن می‌پروراندم که بعد از جام جهانی شرایط بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: با این حال داستان و سناریو برای ما بدتر شد و اتمسفر بدتر، حمایت کمتر، شرایط مالی بدتر نصیب ما شد و این واقعیتی بود که با آن روبرو بودیم.

وی اظهار داشت: واقعیت این بود که به جای کار کردن باید یکی پس از دیگری بازی‌های دوستانه را لغو می‌کردیم و من به اجبار از ارتباط خودم استفاده کردم و در پرتغال با ۳ تیم بازی کردیم و در آفریقا هم با استفاده از ارتباطات خودم بازی دوستانه داشتیم. جالب بود حتی تیم فلسطین که با ما توافق کرده بود زیر وعده‌اش زد و با ما بازی نکرد من خیلی شفاف می‌گویم که مربیان و دست اندرکاران زیادی در ایران هستند که چنین مشکلی دارند. اکثر مربیان ایرانی از امکانات فوتبال ایران انتقاد دارند و از کمبود منابع مالی رنج می‌برند همه ما با هم با یک مشکل روبرو هستیم برای همین نیز همیشه می‌گویم که چرا گله و شکایت کرد و باید واقعیت را پذیرفت.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا