غیبت ۳ بازیکن در تمرین تیم‌ملی

بصیر، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و امیر حسین صادقی در تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی ایران در سیدنی استرالیا حضور نداشتند. پرهان خانلری پزشک تیم ملی در این زمینه اظهار داشت: کادر فنی من را مامور کرد تا درباره وضعتی این ۳ بازیکن توضیحاتی ارائه دهم.

وی افزود: صادقی از ناحیه زیر زانو و شجاعی از مچ پا کوفتگی دارند و تیموریان نیز از ناحیه همسترینگ گرفتگی داشت که برای آنها تمرینات اختصاصی در هتل در نظر گرفتیم و دکتر شهاب در کنار آنها حضور دارد.

پزشک تیم ملی با مطلوب خواندن وضعیت این ۳ بازیکن تصریح کرد: هر ۳ بازیکن در شرایط خوبی هستند و مشکلی برای بازی کردن ندارند. هدف ما این است که از آسیب‌دیدگی جدی بازیکنان پیشگیری کنیم.

خانلری در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده عنوان کرد: استخوان یکی از دستان او دچار شکستگی شد و برای اینکه زمان بازگشتش به میادین کوتاه باشد و همچنین به جای جلوگیری از بی‌حرکت ماندن دستش، روز گذشته عمل جراحی صورت گرفت. بیک‌زاده تا ۲ هفته دیگر به تمرینات بازمی‌گردد و ۳ هفته دیگر می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. ماندن یا نماندن این بازیکن در استرالیا در اختیار مدیریت تیم است.

وی در خصوص آزمایش دوپینگ از بازیکنان تیم ملی گفت: آزمایش دوپینگ پس از هر بازی طبق روال همیشه صورت می‌گیرد.

مهدی محمد نبی نیز در رابطه با غیبت شجاعی، تیموریان و صادقی در تمرین تیم ملی گفت: غیبت این ۳ بازیکن با دستور کی‌‌روش بوده است.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا