شعار هواداران استقلال علیه نکونام و روشن

بصیر، تمرین عصر امروز سه شنبه استقلال تهران با حضور بیش از صد تماشاگر در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. در تمرین امروز، هواداران همانند روز گذشته در حمایت از امیر قلعه نویی بنری نصب کرده بودند. هواداران در ادامه با شعارهای خود از قلعه نویی حمایت کردند و او را سرمربی فصل آینده استقلال دانستند.

* تماشاگران حاضر در کمپ پس از صحبت هایی که حسن روشن در خصوص قلعه نویی انجام داده بود، برای لحظاتی علیه او و جواد نکونام شعار دادند که لیدرهای استقلال مانع این کار شدند.

* طرفداران استقلال به شدت از برنامه شب گذشته ۹۰ انتقاد کرده و اعتقاد داشتند فردوسی پور به دلیل کینه ای که از سرمربی استقلال دارد، شعارهایی که علیه قلعه نویی داده می شد را خودش بر روی صدای هواداران گذاشته است. آنها اعتقاد داشتند که از نتیجه به دست آمده مقابل ذوب آهن ناراضی بودند، اما علیه سرمربی‌شان شعار ندادند.

* امید ابراهیمی که دو روز پیش به دلیل مصدومیت در تمرین استقلال حضور نداشت، امروز به طور انفرادی دور زمین دوید و سپس همراه با شاهرخ بیانی تمرینات ویژه ای را انجام داد.

* پس از گذشت یکساعت از تمرین امیرحسین صادقی مصدوم شد و کادر پزشکی استقلال او را از زمین خارج کردند و به مداوای او پرداختند و صادقی پس از دقایقی مجددا به تمرین بازگشت.

* جواد زرینچه در دقایق ابتدایی تمرین صحبت چند دقیقه ای را با امیرحسین صادقی انجام داد.

* خسرو حیدری همانند روزهای گذشته تنها غایب تمرین استقلال بود.

* در ابتدای تمرین، امیر قلعه نویی حدود ۱۰ دقیقه برای بازیکنانش صحبت و حساسیت بازی مقابل ملوان را به آنها گوشزد کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه رأس ساعت ۱۴:۳۰ از طریق فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد رشت ترک خواهد کرد. این تیم پس از بازی که روز جمعه مقابل ملوان بندرانزلی انجام خواهد داد، با اتوبوس به تهران بازخواهد گشت.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ و از هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف ملوان خواهد رفت./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا