بیانیه جمعی از دانشجویان علوم سیاسی فریدونکنار در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص)

بصیر، جمعی از دانشجویان علوم سیاسی شهرستان فریدونکنار، در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص)، بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر جهان اسلام مورد تهاجم دشمن خبیث و کینه جوی جهان قرار گرفت و چهره منافق‌گونه آنها برای جهانیان به اثبات رسید.

در شرایطی که اسلام همواره تلاش می کند تا با احترام به ادیان مختلف، وحدت و اخلاق را در جامعه جهانی به منصه ظهور برساند، باز هم شیطان‌صفتان چهره سخیف خود را نشان دادند و پیامبر رحمت و مهربانی مورد هجوم آنها قرار گرفت.

مدعیان حقوق بشری که به واسطه مبارزه با تروریسم، جنایتکاران خونخواری چون داعش را در منطقه غرب آسیا راه‌اندازی و تسلیح کردند، امروز خود حقوق بیش از یک میلیارد انسان مسلمان را نادیده می گیرند و با حتک حرمتی بسیار بزرگ قلوب و احساسات مردم مسلمان جهان را خدشه دار کردند.

بیداری اسلامی و افزایش و رونق اسلام خواهی آزادی خواهان جهانی، گردانندگان صحنه‌های وحشی‌گری غرب را به لرزه درآورده و از هرگونه کاری برای توقف این موج کوتاهی نمی کنند.

توهین به پیامبری که خداوند از آن به عنوان«رحمت للعالمین » نام برده است اوج این بی خردی و خباثت از سوی کفار جهانی است و دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده است.

ما جمعی از دانشجویان علوم سیاسی شهرستان فریدونکنار با محکوم نمودن این حرکت بسیار سخیف، به افراد و گروه های مسبب این امر گوشزد می کنیم که نتیجه چنین اقداماتی چیزی جز رسوایی خودشان نخواهد بود.

توهین به نبی مکرم اسلام که رسول محبت و مهربانی است از سوی تمامی مردم جهان و شیعیان و به ویژه ما دانشجویان علوم سیاسی فریدونکنار محکوم است و خواستار برخورد ویژه رابطان زیربط با این افراد حتاک هستیم.

بدون شک آنچه که روشن و مبرهن به نظر می رسد این است که چهره ننگین این افراد با چنین اقدامات وحشیانه‌ای تاریک تر از گذشته خواهد بود و باید بدانند که یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم.

جمعی از دانشجویان علوم سیاسی شهرستان فریدونکنار

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا