نشریه فرانسوی شارلی هبدو و تکفیری‌های داعش هر دو از یک جا هدایت می شوند

بصیر، حجت‌الاسلام حسین مقیسه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کلاردشت به تشکر امام خمینی (ره) از مردم دلیر و شجاع آمل در وصیت نامه عبادی- سیاسی‌اش اشاره کرد و گفت: ۶ بهمن یادآور حماسه بزرگ مردم آمل است، آمل شهر هزارسنگر و زادگاه دانشمندان و علمای بزرگی چون آیت الله جوادی آملی، آیت الله حسن زاده آملی و … است، البته بودن در خط مقدم دفاع از انقلاب و رهبری از خصوصیات ذاتی مردم تمام مازندران است.

 

وی با اشاره به دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب افزود: مسائلی که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر روی آنها تأکید داشت،  روحیه خود باوری این ورزشکاران و احساس افتخار ملت با تقدیم مدال ورزشکاران به آنها بود، ایشان سر به سجده گذاشتن ورزشکاران بعد از قهرمانی و دست ندادن با نا محرمان و نیز بردن نام ائمه (ع) و حضرت ابالفضل (ع) با صدای بلند بر روی سکوهای قهرمانی را نشانگر شئونات اسلامی در عرصه ورزش و قابل تمجید دانستند.

 

امام جمعه کلاردشت به بخش دیگری از سخنان رهبری که در مورد توسعه ورزش همگانی بود اشاره کرد و تصریح کرد: مسئولین شهرستان باید تلاش بیشتری در این راه انجام دهند و با جدیت ورزش همگانی را توسعه دهند.

 

وی اظهار داشت: در شهرستان کلاردشت ورزشکاران خوبی وجود دارند همانند آقای فقیه عبداللهی داور بین المللی کشتی که در ترکیه با وجود جریمه مالی حاضر به قضاوت برای کشتی‌گیر اسرائیلی نشد و این کشور را به رسمیت نشناخت.

 

این مسئول بخش‌هایی از نامه سرگشاده رهبر انقلاب به جوانان اروپا و امریکا را قرائت کرد و به بازتاب آن در فضای مجازی پرداخت و گفت: در این نامه توصیه هایی بسیار مهم برای جوانان آورده شده‌است.

 

مقیسه در پایان خاطرنشان کرد: نشریه فرانسوی که به پیامبر هتاکی می کند و آن تکفیری‌ای که به نام اسلام سر می برد، هر دو می خواهند دنیا را از اسلام و پیامبر متنفر کنند و مطمئناً هر دو گروه از یک جا هدایت می شوند، آنها می خواهند با این تلاش‌های مذبوحانه جلوی سرعت گسترش اسلام را بگیرند، چون احساس خظر می‌کنند،همانطور که آن سناتور امریکایی اعلام کرد اگر جلور رشد سریع اسلام نگیریم، صبح ها باید با صدای اذان مسلمانان از خواب بیدار شویم.

 

بعد از اقامه نماز جمعه با وجود وضعیت بد جوی مردم از مقابل مسجد جامع تا میدان شهر راهپیمایی کردند و انزجار خود را از هتک حرمت به پیامبر خوبی‌ها اعلام کردند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا