داوران دیدار پرسپولیس – لخویا

بصیر، امیر علی حسینی اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر مسابقه، ارزیاب داوری و داوران دیدار پرسپولیس – لخویا که بازی شماره ۲ گروه A لیگ قهرمانان آسیا است را طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و بر این اساس، ۴ داور سریلانکایی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این نامه، «تو ژیلینگ» از چین ناظر مسابقه، «صعود سالم بن هازم السوادی» از امارات، ارزیابی داوری، «هویکان کانام کریشان» از سریلانکا داور، «دنی گوارا پالیتا پاراک کرانا» و «لوکن کاستوتیج ایران اودایا کانتا» از سریلانکا کمک‌های اول و دوم و «گامی می تی ون ریش» از سریلانکا داور چهارم مسابقه خواهند بود. زمان ورود نمایندگان AFC دو روز قبل از بازی در تاریخ سوم اسفند و زمان برگشت آنها روز بعد از مسابقه، چهارشنبه ششم اسفند ماه خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی حذفی بین ۲ تیم بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات که برنده آن یکی از حریفان ما در مرحله گروهی خواهد بود در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۳ در ازبکستان برگزار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس برای بازی با لخویا با در نظر گرفتن جمیع شرایط و اخذ نظر کادر فنی، ساعت ۱۸ را برای این بازی به AFC اعلام کرد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا