رئیس شورای شهر فریدونکنار مطرح کرد:

اگر مدیران بندر به قانون تمکین نکنند، ممنوع خروج‌شان می‌کنیم/ ۹۰ درصد نیروی بومی صحت ندارد

بصیر، سید حسن میرمرادی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی مردم فریدونکنار بیکاری است، چرا که ما صنعت مناسب و کشاورزی بهینه‌ای نداریم و تنها امید ما بخش‌هایی از ساحل است که به بندر واگذار شد.

وی با بیان اینکه این بندر به مدت ۴۰ سال به شرکت راهبران واگذار شده است، اذعان داشت: این شرکت نه تنها در جذب نیرو از افراد بومی استفاده نکرد و بیشتر کارکنانش را از شهرهای دیگر آوردند بلکه عوارض ساخت و سازهایی که در بندر انجام داده است را بر حسب قانون باید پرداخت نمی‌کند.

رئیس شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: شهرداری پس از یک سال مماشات ناچار شد که نسبت به صدور اجرائیه آن اقدام و حساب های بندر را مسدود کند و حتی آنها به دیوان نیز شکایت کردند که آن مرجع محترم قضائی نیز رای را به نفع به شهرداری فریدونکنار داده است.

میرمرادی خاطرنشان کرد: ما به این بسنده نمی‌کنیم و اگر آنها به قانون تمکین نکنند ما ناچاریم در آینده نزدیک گزینه دوم یعنی ممنوعیت خروج از کشور را کلید بزنیم.

این مسئول گفت: مدیرعامل شرکت راهبران در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های محلی اعلام کرد که بیش از ۲۳ هزار تریلی و نفتکش به فریدونکنار آمده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ هزار تریلی چه خرابی‌هایی را برای ما ایجاد کرده، اظهار داشت: این تعداد تریلی چه مقدار آسفالت شهر را خراب کرد و زباله تولید و در شهر ترافیک ایجاد شد.

رئیس شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: ایشان در آن مصاحبه اعلام کردند بیش از ۹۰ درصد پرسنل من فریدونکناری هستند، شماره شناسنامه‌ها و محل صدورشان نشان می دهد که از کجا آمده اند و این حرف صحت ندارد، شاید برای کارهای یدی از بچه‌های فریدونکنار استفاده می‌کنند اما تمامی کارمندانش را از شهرهای دیگر آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا