بصیر تقدیم می‌کند:

ورزش فریدونکنار در هفته‌ای که گذشت

بصیر/ فریدونکنار در هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری مسابقه‌های متعددی بود که تقدیم خوانندگان محترم می شود:

درخشش تکواندوکاران فریدونکناری در لیگ خردسال نونهال استان مازندران

مسابقات قهرمانی نونهالان در دو بخش قهرمانی آزاد و تیمی با حضور ۱۶۶ تکواندوکار در بخش آزاد از سطح استان و ۱۲۰ هوگوپوش در قالب ۱۲ تیم از هیات های چویبار، تنکابن، ساری، آمل، فریدونکنار، بابل، نکاء ، بابلسر، عباس آباد، بهشهر، قائم شهر و نوشهر برگزار شد و به برترین‌های دو بخش با اهدا حکم، مدال و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

در بخش تیمی خردسالان که ۱۲ تیم از استان مازندران حضور داشتند جدالی سخت بین تیم‌های شرکت‌کننده به وجود آمد که در نهایت تیم هیئت تکواندو قائمشهر با ۴۴ امتیاز موفق به کسب کاپ طلا و تیم هیئت تکواندو بابل با کسب ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و دو تیم هیئت تکواندو ساری و هیات تکواندو نکاء با بازی دیدنی که از خود به نمایش گذاشتند با اختلاف یک امتیاز تیم هیات تکواندو ساری در نهایت  با ۴۱ امتیاز توانست مدال برنز را در دست بگیرد.

برتری قاطع تیم تکواندو اسدی فریدونکنار برابر صدرنشین لیگ

هفته نهم و دهم از مرحله برگشت هجدهمین دوره لیگ دسته یک نوجوانان پسر(جام آینده سازان المپیک) به ميزباني خانه تكواندو پيگيري شد.

باشگاه تکواندو اسدی فریدونکنار نماینده مازندران در هفته دهم با بازی دیدنی که با تیم استیل البرز به نمایش گذاشت توانست صدرنشین این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد و در طی ۱۸ بازی انجام شده با ۱۴ برد و ۱ تساوی و ۳ باخت در رده چهارم این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی آزاد بمناسبت دهه فجر

یک‌دوره مسابقه چندجانبه کشتی آزاد با حضور ۱۱ تیم از شهرستان های بابل، بابلسر(۲ تیم)، فریدونکنار (۵ تیم)، سرخرود و روستاهای ازباران و مهلبان در سالن غدیر فیروزآباد فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم سرخرود به مقام نخست دست یافت و تیم های بابل و بابلسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

به نفرات برتر حکم قهرمانی، مدال و جوائز نفیسی اهدا شد.

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ به‌مناسبت دهه فجر

یک‌دوره مسابقات پینگ پنگ بین پایگاه‌های بسیج شهرستان به‌مناسبت دهه فجر در سالن شهدا برگزار شد که در پایان شعبان گرجی اول شد و قاسم یزدان نژاد ، میرنژاد و میررمضانی به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند و  به نفرات برتر جوائز نفیسی اهدا شد.

برگزاری مسابقات والیبال بانوان به‌مناسبت دهه فجر

به‌مناسبت دهه فجر یک‌دوره مسابقه داخلی والیبال بانوان در سالن شهدا با حضور چهار تیم برگزار شد که در پایان جوائز نفیسی اهدا شد.

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به‌مناسبت دهه فجر

یک‌دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به‌مناسبت دهه فجر در سالن شهدا این شهرستان با حضور ۴۰ ورزشکار بانوان برگزار شد.

برگزاری مسابقات داخلی ژیمناستیک پسران به‌مناسبت دهه فجر

یک‌دوره مسابقات داخلی ژیمناستیک پسران با همکاری هیئت ژیمناستیک شهرستان در سالن ورزشی شهدا برگزار شد که در نهایت به نفرات برتر حکم قهرمانی، مدال و جوائز نفیسی اهدا شد.

قهرمانی فریدونکنار در مسابقات والیبال بسیج استان مازندران

مسابقات والیبال قهرمانی بسیج مازندران با شرکت ۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی در سالن شهدا فریدونکنار برگزار شد و در نهایت  تیم فریدونکنار در فینال با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیم نوجوانان چالوس  قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم های والیبال جویبار و بابلسر برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند و در پایان تیم جویبار موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ بر تیم بابلسر پیروز شود.

انتصاب مریم ستوده بعنوان سرپرست هیات شطرنج فریدونکنار

طی حکمی از سوی محمد علی‌نژاد رئیس هیئت شطرنج استان مازندران مریم ستوده به عنوان سرپرست هیئت شطرنج فریدونکنار منصوب شد.

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال بمناسبت دهه فجر

یک‌دوره مسابقه چهارجانبه فوتبال به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بابل، فریدونکنار، روستای حسین آباد و روستای بزرگ بیشه محله در زمین ورزشی روستای حسین آباد طی دو روز برگزار شد که در پایان تیم فریدونکنار به مقام قهرمانی رسید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا