واکنش جرارد به قانون‌شکنی بالوتلی

بصیر، در جریان بازی شب گذشته (پنجشنبه) لیورپول برابر بشیکتاش در ورزشگاه آنفیلد در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، قرمزپوشان مرسی‌ساید در دقایق پایانی یک پنالتی به دست آوردند و برخلاف همیشه به جای جردن هندرسون، ماریو بالوتلی پشت ضربه پنالتی ایستاد تا آن را به تنها گل بازی تبدیل کند. با این حال استیون جرارد، کاپیتان لیورپول از رویکرد بالوتلی به خاطر نادیده گرفتن جایگاه هندرسون به عنوان پنالتی‌زن اول تیم انتقاد کرد.

جرارد در این باره به شبکه  ITV گفت: جردن باید پنالتی را می‌زد. قانون، قانون است و هندرسون باید پنالتی‌زن تیم باشد. ماریو در این مورد کمی موذی‌گری کرد!

کاپیتان قرمزپوشان مرسی‌ساید که آخرین فصل حضورش را در آنفیلد تجربه می‌کند و از فصل آینده در لس‌آنجلس گلکسی بازی می‌کند، در ادامه از بازی سوپرماریو تمجید کرد و اظهار داشت: آفرین به ماریو. او گل زد اما من فکر نمی‌کنم که صحنه جرو بحث بازیکنان با یکدیگر صحنه زیبایی باشد. من فکر می‌کنم که جردن به خوبی شرایط را کنترل کرد. او می‌تواند درک کند که ماریو چقدر برای گلزنی عطش دارد. جردن در زمان مناسب کنار کشید و در مصاحبه بعد از بازی‌اش هم با سیاست رفتار کرد.

جرارد تصریح کرد: جردن کاپیتان (دوم) لیورپول است و ماریو با ایستادن پشت ضربه پنالتی، کمی به او بی‌احترامی کرد، هرچند او یک گل بسیار مهم به ثمر رساند. فکر می‌کنم که شش یا هفت بازیکن می‌خواستند این پنالتی را بزنند و اگر قرار بود همه آنها بر زدن این پنالتی پافشار کنند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ برای هر قانونی که وضع می‌شود، دلیلی وجود دارد.

جرارد پیش از این از سوی برندان راجز، سرمربی لیورپول در خصوص سلسه مراتب پنالتی‌زن‌های لیورپول توجیه شده بود اما در غیاب جرارد مصدوم که پنالتی‌زن اصلی تیم محسوب می‌شود، او خود تصمیم گرفت که مسئولیت زدن پنالتی را بر عهده بگیرد.

لیورپول برای دستیابی به شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، هفته آینده به ترکیه سفر می‌کند تا میهمان بشیکتاش باشد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا