واکنش جویباری به خبر مذاکره با مظلومی و منصوریان

بصیر،

علی نظری‌جویباری در خصوص جلسه هم‌اندیشی مسئولان سازمان لیگ با مدیران‌عامل باشگاه‌ها و نمایندگان آنها اظهار داشت: در این جلسه در خصوص برنامه‌های آینده سازمان لیگ صحبت شد و سازمان لیگ از حاضران در جلسه درخواست کرد نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل اقتصادی بگویند و هر کمکی که می‌توانند به سازمان لیگ بکنند.

وی در واکنش به این مسئله که باشگاه‌ها برای خودشان نمی‌توانند درآمدزایی کنند و چگونه می‌توانند برای سازمان لیگ این کار را انجام دهند، گفت: بحث این نبود که بخواهیم درآمدزایی کنیم، بلکه نقطه‌نظرات ما را در این خصوص پرسیدند. اینکه زمان مشکلات مالی چگونه می‌توان تأمین بودجه کنیم و اتفاقاً در خصوص مشکل اقتصادی باشگاه‌ها نیز صحبت‌هایی شد. وقتی ما خودمان با مشکل مالی روبرو هستیم و طلب بازیکنان به کلی ما را درگیر کرده ، زمانی برای فکر کردن در خصوص درآمدزایی هم نداریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این جلسه مفید بود یا نه، خاطرنشان کرد: مفید بود اما صحبت‌های تکراری گفته شد که همیشه مطرح می‌شود. نقطه نظرات مثبتی در این جلسات گفته می‌شود که پیش از این هم چند بار در جلسات هم‌اندیشی گفته شده اما کمکی نمی‌شود و کسی نیست که این نقطه‌ نظرات را اجرایی کند. یک بار همه ۱۶ باشگاه لیگ برتر برای گرفتن حق‌پخش تلویزیونی جمع شدند و امضا کردند که در صورت پرداخت نشدن حق‌پخش دوربین‌ها را به ورزشگاه راه ندهیم اما یکی، دو نفر برای خودشان نشست گذاشتند و تصمیم دیگری گرفتند.

نظری‌جویباری یادآور شد: این افراد تصمیم گرفتند که دوربین‌ها را در قبال دریافت مبلغی مشخص به ورزشگاه راه بدهند اما تا امروز نه پولی از صداوسیما گرفته‌اند و نه این سازمان زیر بار پرداخت مبلغ حق‌پخش می‌رود. باشگاه استقلال هم چندبار این موضوع را پیگیری کرده اما پولی که قرار بود صداوسیما به سازمان لیگ بدهد تا بین باشگاه‌ها تقسیم شود هنوز پرداخت نشده و همکاری هم صورت نگرفت.

وی درباره اینکه آیا در جلسه هم اندیشی امروز در خصوص کارلوس کی‌روش و برنامه‌هایش صحبتی شد، گفت: در رابطه به کی‌روش هیچ صحبتی نکردیم بلکه در خصوص ۱۰ آیتم که جزو برنامه‌های سازمان لیگ بود بحث و گفت‌وگو شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه صحبت بهرام افشارزاده مبنی بر قطع همکاری این باشگاه با امیر قلعه‌نویی در پایان فصل چقدر صحت دارد، اظهار داشت: افشارزاده چنین حرفی نزده است. ما تا پایان فصل با قلعه‌نویی قرارداد داریم و در صورتی که نتایج مثبت باشد ممکن است همکاری‌مان را ادامه دهیم. تصمیم‌گیری در این خصوص در پایان فصل صورت می‌گیرد.

نظری‌جویباری در پاسخ به این سؤال که مذاکره با پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان برای هدایت استقلال و جانشینی امیر قلعه‌نویی چقدر صحت دارد، عنوان کرد: نه ما و نه هیچ‌یک از اعضای هیئت مدیره باشگاه صحبتی با این گزینه‌ها نداشته‌اند و خبر خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی در واکنش به اینکه به جای بخشی از قرارداد کرار جاسم به این بازیکن ماشین داده شده است، گفت: در قرارداد این بازیکن بود که باید یک ماشین به همراه راننده در اختیارش قرار بگیرد که ما هم یک ماشین گرفته‌ایم و به کرار داده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی لیست مازاد استقلال را اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون لیگ در جریان است و ما هم ۵ بازی حساس پیش رو داریم. به نظر خودتان منطقی است که از حالا اعلام شود ما بازیکنی را نمی‌خواهیم؟ حتی اگر بازیکنی را نخواهیم بعد از پایان فصل و قراردادش اعلام می‌شود.

نظری‌جویباری درباره رأی محرومیت کرار جاسم از حضور در فوتبال ایران و اینکه آیا اعتراضی به این رأی دارند یا نه، اظهار داشت: ما به دنبال این بودیم که منافع باشگاه استقلال حفظ شود که این‌گونه هم شد. ما حافظ منافع کرار جاسم که نیستیم. در رأی آمده است این بازیکن پس از پایان قراردادش با باشگاه استقلال محروم است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. رأی هم از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده و مشکلی وجود ندارد. ما هم با کرار تا پایان فصل ۹۵-۹۴ قرارداد داریم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا