رزمنده 8 سال دفاع‌مقدس مطرح کرد:

بعضی‌ها جاهل هستند و باید حواسمان را جمع کنیم!/ بی‌رنگ و روغن هم می‌توان تابلو شد!

بصیر، یونس محسن‌پور در جمع عزاداران فاطمی(س) در شهرستان فریدونکنار با انتقاد از برخی ناهنجاری‌های به وجود آمده در جامعه، اظهار داشت: متاسفانه در برخی زمان‌ها اتفاق‌هایی می‌افتد که در شان مسلمانان و شیعیان نیست و با این حرکات موجب ناراحتی و نارضایتی اهل‌ بیت می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه تا جائی که نظام در خطر نیفتد باید سکوت کنیم، اذعان داشت: فعلا مامور به سکوت هستیم چرا که بعضی‌ها، جاهل هستند و باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به قدردانی از زحمات و فداکاری‌های شهدا، خاطرنشان کرد: ما به همین استخوان‌های پوسیده هم افتخار می‌کنیم.

محسن‌پور با بیان اینکه بی‌رنگ و روغن هم می‌توان تابلو شد، اظهار داشت: شهدا دیروز رفتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و ما به آنها مدیون هستیم.

این ذاکر اهل بیت، افزود: این شهدا از ابتدا استخوان نبودند، باید به خاطر بیاوریم که برای آسایش ما فداکاری کردند و حاضر شدند جان خود را از دست بدهند و ما بی‌لیاقتی می‌کنیم.

IMAGE634709897550013221

با کلیک بر روی عکس، در اندازه اصلی تصویر را ببینید

محسن‌پور با بیان اینکه حضور بچه‌های هیئت در این مراسم کمرنگ شده است، اذعان داشت: اگر تقوا و اخلاص داشته باشیم دیگر تفاوتی نمی‌کند که در کدام مراسم عزاداری حضور پیدا می‌کنیم و به نام هیئت توجهی نداریم.

این جانباز جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: چطور برای یک کنسرت در همین شهر از ۱۵ روز قبل بلیط ۵ هزار تومانی می‌فروشند و مردم ساعت‌ها قبل در آنجا می‌نشینند اما در اینجا سفره معنوی پهن می‌شود تا فرزندان و جوانان‌مان بتوانند از آن استفاده کنند، متاسفانه شاهد کم‌لطفی‌هایی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا