رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار مطرح کرد:

نداشتن مکانی ثابت، بزرگترین مشکل اداره بهزیستی فریدونکنار

بصیر، محمد برهود در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان این مطلب، اظهار داشت: اداره بهزیستی ۲هزار مددجو را زیرپوشش دارد که ۷۴۵ نفر از آنها در بخش امور اجتماعی و ۱۲۵۵ نفر دیگر نیز در توانبخشی زیر نظر این اداره هستند.

فریدونکنار آسیب اجتماعی زیادی در زمینه طلاق و اعتیاد دارد

وی با بیان اینکه فریدونکنار آسیب اجتماعی زیادی در زمینه طلاق و اعتیاد دارد، تصریح کرد: همایشی برای مدیران ادارات، در حوزه پیشگیری از اعتیاد برای آگاهی در این زمینه برگزار کردیم و همچنین انجمنCV در شهر و روستا در این زمینه آگاهی‌سازی انجام می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدونکنار با اشاره به برخی مشکلات این اداره در این شهرستان، اذعان داشت: مهمترین مشکل اداره بهزیستی فریدونکنار نداشتن ساختمان اداری ثابت است و متاسفانه این اداره در فریدونکنار همچنان به صورت استیجاری اداره می‌شود.

لزوم ورود مسئولان در برخورد با آسیب‌ها

برهود با بیان اینکه اگر ساختمان اداری ثابت باشد می توانیم اورژانس اجتماعی را در آن ایجاد کنیم، گفت: اورژانس اجتماعی موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: فریدونکنار آسیب اجتماعی زیادی در زمینه طلاق و اعتیاد دارد که اگر ساختمان اداری ثابت داشته باشیم می‌توانیم به کمک مسئولان شهری و استانی موانع را برطرف ‌کنیم.

اداره بهزیستی فریدونکنار با کمبود نیرو مواجه است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدونکنار با اشاره به کمبود تجهیزات اداری، اذعان داشت: در حال حاضر تجهیزات اداری به نسبت این ساختمان مناسب است اما اگر ساختمان ثابت برای این اداره فراهم شود با کمبود تجهیزات رو به رو می‌شویم.

برهود در پایان خاطرنشان کرد: با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم، در حال حاضر ۱۰ پرسنل داریم که بیشتر آنها زیر دیپلم هستند و کارمند تحصیلکرده با مدرک بالا کم داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا