جزییات برنامه سفر رئیس جمهور به لرستان

سیدسعید شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: با وجود اینکه سفرهای استانی ریاست جمهوری در یک برنامه بلندمدت مدون می‌شوند، اما رئیس جمهور خود عنایت ویژه‎ای به استان لرستان داشته و سفر دو روزه هیئت دولت به استان لرستان را به جلو انداخته است.

وی افزود: طی ۲۰ روز گذشته شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور در استان بوده‌ایم که سفر رئیس جمهور به این استان حاوی برکت و مصوبات خاص آن سفر بوده است.

شاهرخی ادامه داد: هفته گذشته سفر رئیس جمهور به استان قطعی شد و پس از آن استاندار چندین جلسه پرکار و مفصل را با معاونان وی برگزار کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اضافه کرد: روز گذشته مجمع نمایندگان لرستان با دکتر روحانی به منظور بررسی دقیق و تاثیرگذارتر این سفر دیداری داشته‎اند.

شاهرخی تصریح کرد: در خصوص سفر رئیس جمهور به استان لرستان جلسه‎های زیادی با حضور عالی‌‎ترین مقامات اجرایی به منظور اخذ تصمیماتی قابل اجرا در استان لرستان برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان داشت: فردا شاهد حضور رئیس جمهور به همراه هیئت دولت هستیم که در این سفر دکتر روحانی از مسیر فرودگاه به سمت ورودی شهر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: میدان شهداء شهرستان خرم‎آباد به عنوان نخستین محل استقرار مردم در نظر گرفته شده و سپس در ورزشگاه تختی مراسم استقبال عمومی مردم از وی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از مردم شریف خرم‌آباد که خاطره شیرین ۲۴ خرداد ۹۲ را رقم زدند، دعوت به عمل می‌آید که به منظور حمایت از نظام، رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید در این مراسم حضور داشته باشند تا عظمت حضور پرشکوه ملت ایران و مردم لرستان را در رسانه‌های جهانی شاهد باشیم.

شاهرخی با اشاره به برنامه‌های ریاست جمهور متذکر شد: یکی از برنامه‎های دکتر روحانی در سفر به استان لرستان دیدار با عشایر و روستاییان این استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه از دورترین نقاط استان به منظور حضور در دیدار دکتر روحانی دعوت به عمل آورده‎ایم تا نمایندگان آنها درخواست‌ها و مطالبات خود را بیان ‌کنند، خاطرنشان کرد: این نشست برای نخستین بار است که در سفرهای استانی شکل می‌گیرد.

وی افزود: پیرو نشستی که در تهران برگزار شده، با دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی که توان سرمایه‌گذاری دارند، شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران لرستان جلسه‌هایی با حضور وزرا و رئیس جمهور به منظور بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: در این سفر از برخی طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان به منظور تسهیل در راه‌اندازی و تسریع بخشیدن به کارها و قرارگیری هرچه سریع‌تر آنان در مدار تولید و پایان کار اجرایی صورت می‌گیرد، علاوه بر آن دیداری با برگزیدگان و منتخبان اقشار مختلف تدارک دیده شده است.

شاهرخی عنوان کرد: شورای اداری استان با حضور شخص رئیس جمهور و تعدادی از معاونان و وزرا تشکیل می‌شود، علاوه بر آن در روز دوم سفر نیز با ایثارگران، روحانیون و نمایندگان آنها برای بیان دیدگاه‌ها جلسه‌ای دارند و در پایان نشست خبری دکتر روحانی انجام می‌گیرد.

وی افزود: وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های استان می‌روند و در شورای اداری منتخبان و عشایر شهرستان‌ها برای بررسی مسائل و مشکلات حضور می‌یابند.

شاهرخی با بیان اینکه دریافت نامه در سفرهای استانی با برنامه‌های دولت تدبیر و امید سازگاری ندارد، افزود: به منظور محترم شمردن مردم، شماره تماس ۱۱۱ برای بیان انتقادات و انتقال نظرات و بیان پیام‌های تبریک در نظر گرفته شده که این تماس‌ها آنالیز و پاسخ داده می‌شوند.

وی گفت: دیدار عمومی دکتر روحانی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فردا برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا