هشدار خطیب‌جمعه فریدونکنار به مسئولان محیط‌زیست:

در برخورد با متخلفان محیط‌زیست ملاحظه را کنار بگذارید

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان، با اشاره به اینکه پایان سال نزدیک شده و نباید از آخرت‌مان غافل شویم، اظهار داشت: به بهانه عید گران‌فروشی نکنید تا بدین وسیله به ضعفا فشار مضاعفی وارد شود، فقط به فکر دنیای خود نباشید بلکه آخرت خود را نیز بسازید.

وی در ادامه با اشاره به ۲۲ اسفند روز ملی شهدا، آنها را مظهر فضائل انسانی دانست و خواستار تداوم راه آنها و زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطرشان شد.

خطیب‌جمعه فریدونکنار همچنین انتخاب آیت‌الله محمد یزدی را به جامعه ایران و رهبری تبریک گفت و وظایف این مجمع بسیار بزرگ را خطیر و سخت دانست.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۶ اسفند سالروز ارتحال حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی، مهم‌ترین خصیصه وی را تبعیت از ولایت و رهبری دانست.

امام‌جمعه فریدونکنار در ادامه با اشاره به سالروز حمله و بمباران شیمیایی صدام به کشور، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر، سازمان بین‌المللی و اداعاکنندگان دموکراسی همه سکوت کردند و صدام هزاران نفر را در یک لحظه به شهادت رساند.

جلالی همچنین به سخنان رهبری در مورد اهمیت محیط زیست، خاطرنشان کرد: به مسئولان محیط زیست در فریدونکنار هشدار می‌دهم که بیانات رهبری بالاتر از بخشنامه است و نیازی به دستور مدیرکل ندارید.

وی افزود: در حفظ محیط‌زیست از هیچ کوششی دریغ نکنید و ملاحظه‌ای نداشته باشید و با متخلفان کمترین گذشتی را لحاظ نکنید، این مناطق متعلق به تمامی افراد است و همه باید از آن بهره‌مند شوند.

امام‌جمعه فریدونکنار در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پیشروی نیروهای عراقی در آزادسازی استان صلاح‌الدین از دست داعشی‌ها، اظهار داشت: هرکجا که آمریکا وارد معرکه شد بدانید توطئه‌ای نیز در ادامه به همراه دارد.

جلالی ادامه داد: آنها در کشور اسلامی جنایت می‌کنند و وقتی که می‌بینند عراق به کمک و هم‌فکری حامیان نظامی ایرانی‌اش در حال پیروزی است سهم‌خواهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آنها ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند، تصریح کرد: حتی اگر مسائل هسته‌ای هم حل شود حمایت از تروریسم موضوع بعدی است که به وسیله آن تحریم‌ها را رفع نمی‌کنند.

خطیب‌جمعه فریدونکنار در پایان اظهار داشت: آنها می‌خواهند ایران همانند عربستان شوند و فرهنگ و ثروت را در کشور غارت کنند تا موردپسند آمریکا شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا