بصیر گزارش می‌دهد؛

بهترین و بدترین خاطره مسئولان فریدونکناری در سال ۹۳

بصیر، اتفاقات و حوادث بسیاری در سال ۹۳ رخ داد که می‌توان از آنها به‎عنوان تلخ‎ترین و یا شیرین‎ترین اتفاق یاد کرد، حتی از نگاه مسئولان شهرستان فریدونکنار، در همین رابطه خبرنگار بصیرنیوز طی گفت‎وگوهایی با برخی مسئولان این شهرستان، از آنان درباره بهترین و بدترین اتفاق سال پرسید، سوالی که اغلب با تأمل زیادی همراه بود.

آغاز سال ۹۳ بدون حضور مادر

فرماندار فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار داشت: بدون حضور مادر عزیزم سال ۹۳ را آغاز کردیم، ایشان همه وجود من هستند و تمامی موفقیت هاس من مرهون زحمایت ایش مادر شهید بود

شیرین ترین خاطره من آشنایی با مردم خطه مبارک شهرستان فریدونکنار است که توفیق خدمت گذاری برای مردم این شهرستان حاصل شد.

هر ناگواری را خیر خدای متعال می‌دانیم

مدیرجهاد کشاورزی فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: حادثه خاصی برای مجموعه کاری ما نبوده و در زندگی شخصی نیز هر ناگواری را خیر خدای متعال می‌دانیم.

حسن رزاقی اذعان داشت: بهترین حادثه ازدیدگاه صنفی، سپردن تنظیم بازار به وزارت جهادکشاورزی است که با توجه به این که این امر به متولی‌ اصلی‌اش برگشت می‌تواند خبر خوشی برای تولیدکنندگان باشد.

تفاهم صدردرصدی حاصل نشد!

سیدهادی میرانی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: بهترین حادثه برای من در سال ۹۳ تشکیل یک شورای منسجم در شهر بوده است.

وی با اشاره به تلخ‌ترین حادثه سال جاری گفت: شاید نتوانستیم تفاهمی که در زمان انتخابات شعار دادیم را کامل به سرانجام برسانیم و امیدوارم این تفاهم نیز صورت بپذیرد و در مسائل شخصی هم اتمام کارشناسی‌ارشدم بود.

اگر نتوانم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانم آن روز روزی تلخ دارم

ابوالقاسم فرجی فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با ما، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ خبر از شهرستان فریدونکنار برای روزنامه حرف مازندران ارسال کردم که این یکی از بهترین حوادث زندگی من در سال ۹۳ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بهترین حوادث سال ۹۳ تهیه ۷ ویژه‌نامه که بهترین آن مجله ۳۲ صفحه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر بود.

فرجی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تلخ‌ترین حادثه سال ۹۳، اظهار داشت: اگر نتوانم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانم آن روز روزی تلخ دارم و در پیش وجدانم ناراحت هستم.

تداعی شدن دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با اشاره به اینکه حادثه تلخی در سال جاری نداشتیم، گفت:همراهی دانش آموزان در اردوهای راهیان نور سال ۹۳ در غرب و جنوب کشور بسیار زیبا بود.

سیدولی میرشفیعی افزود: حضور دانش آموزان جوان و نوجوان در راهیان نور و تداعی شدن دوران دفاع مقدس از دیگر زیبایی های سال ۹۳ بوده است.

مثبت‌اندیش هستم و چیز بدی به ذهنم نمی‌رسد

حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجائی نماینده ولی‌فقیه سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار نیز در این زمینه به خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به اینکه مثبت‌اندیش هستم و چیز بدی به ذهنم نمی‌رسد، گفت: حادثه تلخ همواره وجود دارد اما سال ۹۳ سال خوبی بود.

وی افزود: بهترین حادثه سال ۹۳ حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن بود که مردم نشان دادند پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

کاهش هزینه‌های بستری بیماران

دکتر حسینی‌نسب رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اذعان داشت: بهترین حادثه برای ما تحول نظام سلامت و ترویج زایمان طبیعی بود که آن را رایگان انجام می‌دادیم و همچنین کاهش هزینه‌های بستری برای بیماران بود.

وی افزود: حوادث تلخ زیادی در بیمارستان اتفاق می‌افتد و مورد خاصی به ذهن من نمی‌رسد.

به هر حال، پایگاه خبری بصیر برای تمامی مسئولان شهرستان فریدونکنار ضمن آرزوی سلامتی، بهاری فاطمی را آرزومند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا