این مواد غذایی زیبایی‌بخش!

بصیر،

،این مواد را در بشقاب‌تان داشته باشید:ماهی سالامون

توت فرنگی

رزماری

گوجه فرنگی

انجیر

– ماهی سالامون:  با جیوه  کم و امگا ۳ بالا(برای کاهش کلسترول)سالامون منبع غنی پروتئین است. سلنیوم که از پروتئین حیواناتی مانند سلمون به دست می‌آید، استحکام‌بخش مو و ناخن است. نه تنها ماهی سالامون برای استحکام ناخن‌ها خوب است، بلکه در کل امگا ۳ خاصیت ضد التهاب برای بدن دارد.

– توت فرنگی: توت فرنگی چه تازه باشد و چه پخته، منبع غنی ویتامین سی  و آنتی اکسیدان است. علاوه بر امگا ۳، میوه‌ها هم باید در رژیم غذایی‌تان باشند تا خطوط صورت و چروک‌ها  را از بین ببرند و رنگ‌دانه‌های پوست را روشن کنند و علائم جوش را از بین ببرند.

– رزماری: این گیاه فوق معطر و خوشبو، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سیستم گوارشی را بهبود می‌بخشد و برای خوش‌اندام شدن هم مناسب است. علاوه بر آنتی‌اکسیدان، رزماری گیاهی است که برای سلامتی بسیار مفید است.

– گوجه فرنگی: از پوست چرب‌ خسته شده‌اید؟ چاره کار گوجه فرنگی است. این میوه( بله! گوجه فرنگی از لحاط تکنیکی یک میوه است) به خاطر اسید‌هایش پوست را بالانس می‌کند و چربی اضافه  پوست را از بین می‌برد. این ماده غذایی که همیشه هم در آشپزخانه هست، دارای لیکوپین است که خاصیت ضد پیری دارد.

– انجیر: این میوه  شیرین و خوشمزه و آبدار، دارای فیبر است که برای کاهش وزن بسیار مناسب است. فیبر شمارا زود سیر می‌کند و دیگر میلی به دسر نخواهید داشت. این میوه پتاسیم زیادی هم دارد که به رشد مو کمک کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا