ریبری غایب بزرگ دیدار بایرن‌مونیخ و دورتموند

بصیر، فرانک ریبری، هافبک شماره هفت و فرانسوی بایرن مونیخ، به قدر کافی آماده نیست تا تیمش را در رویارویی با بورسیادورتموند در هفته جاری، یاری کند.

این هافبک فرانسوی در جریان خرمن‌کوبی هفت به صفر بایرن مقابل شاختار دونتسک که در ۱۹ اسفند برگزار شد، از ناحیه مچ پا آسیب دید.

ریبری در جریان یک هفته وقفه بین‌المللی فوتبالی، به تمرینات نرم و سبک تیمش بازگشت به این امید که هرچه زودتر مهیای دیدارهای باشگاهش شود که تا به حال نشد! از سویی آلبا نیز با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد و این دردسرهای پپ گواردیولا را بیشتر کرده است.

فیلیپ لام کاپیتان درباره وضع تیمش در گفتگو با پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی باشگاهش گفت: اصلا وضع خوبی نداریم. فقط نگاه‌مان به آینده است. اما فراموش نکنیم که ما بازیکنان بزرگی را داریم و باید مصرف کنیم تا به شکست بر نخوریم.

فرانک ریبری بازیکن کوتاه قد بایرن مونیخ، سابقه بازی در تیم‌های متز، گالاتاسرای، المپیک مارسی و بایرن مونیخ را دارد. او در سال ۲۰۱۳ به عنوان بازیکن سال اروپا انتخاب شد.

او چند سال است که اسلام آورده است . او دو دختر به نام‌های هزیا و شاهین و پسری به نام سیف الاسلام دارد. زن او با اصالت الجزایری است. او پس از گرایش به اسلام نام، بلال یوسف محمد را اختیار کرد.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا