نوری: هوادار بازیکنی می‌خواهد که برای تیم بمیرد

بصیر،محمد نوری پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت: دو اشتباه کردیم ۲ گل خوردیم ۱۰ موقعیت داشتیم و ۲ گل زدیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم به خاطر استرس زیاد نتوانستیم گل‌های زیادی بزنیم. نباید وضعیت‌ ما این طور باشد. حالا باید خدا را شکر کنیم که مقابل راه‌آهن به یک تیم ته جدولی شکست نخوردیم تا اختلاف‌مان کم شود. باید در ادامه این نتایج را جبران کنیم.

وی در مورد حواشی فراوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس پر از حاشیه است. ۶ مدیرعامل عوض شده و ۶ بازیکن قهر کرده است. متاسفانه نمی‌دانم باشگاه کمیته انضباطی دارد یا نه تا با این مسائل برخورد کند.

وی در مورد اینکه به عنوان کاپیتان پرسپولیس چه نظری در مورد مشکلی که برای سوشا مکانی به وجود آمد دارد، تصریح کرد: پرسپولیس، مدیرعامل، سرپرست و ۴ مربی دارد. کاپیتان نباید در این موارد دخالت کند و بخواهند نظم به وجود بیاید.

نوری در مورد اعتراض هواداران پرسپولیس و حمید درخشان عنوان کرد: فوتبال همین است. هواداران نتیجه می‌خواهند. از هواداران می‌خواهم صبر کنند تا ببیتیم در آینده شرایط چطور می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با صحنه پنالتی خاطرنشان کرد: تصمیم داور در گرفتن پنالتی درست بود.

وی در رابطه با اینکه حدود ۸۰ هزار هوادار افغانستانی به ورزشگاه می‌آید ولی از بازی‌های ایرانی استقبال کمی می‌شود، گفت: وقتی نتیجه نگیرید هوادار به ورزشگاه نمی‌آید. هوادار می‌آید که تیمش در صدر جدول باشد. هوادار به خاطر بازیکن بزرگ به ورزشگاه می‌آید. هوادار بازیکنی می‌خواهد که برای تیمش بمیرد.

نوری در مورد اینکه پرسپولیس بازیکنانی با این خصوصیات دارد، خاطرنشان کرد: این بازیکنان را کم داریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه تیمش بعد از دیدار مقابل النصر عربستان می‌تواند به مسابقات بازگردد، تصریح کرد:‌ان‌شاءالله که پرسپولیس به بازی‌ها باز می‌گردد./آ

 

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا