انتقاد نکیسا از رفتار سوشا

بصیر، نیما نکیسا درپاسخ به این سوال که به نظرش دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس چیست، گفت: ما چه کاره‌ایم که به این سوال جواب دهیم؟ این تیم انقدر اوضاعش خراب است که نمی‌دانم چه بگویم؟ من علی دایی و حمید درخشان را دوست دارم. دایی همبازی من بود و درخشان اولین کسی بود که مرا بازی داد. من به او مدیون هستم. من دوست ندارم علیه این دو نفر صحبتی بکنم اما جای تاسف دارد که برخی از بازیکنان پرسپولیس ظاهراً از تساوی با راه آهن عشق کرده‌اند.

او اضافه کرد: دلیل اصلی مشکلات پرسپولیس باید آسیب شناسی شود. من مشکل را در دایی و درخشان نمی‌بینم و به نظرم باید مشکلات این تیم را در بی ثباتی مدیریتی جست‌وجو کرد. از سویی دیگر به نظرم درخشان درست می‌گوید که وقتی بازیکنش توپ را وارد دروازه نمی کند او چه کار باید بکند؟ درخشان سالهاست در فوتبال است و کارش را بلد است. این مشکلات پرسپولیس ارتباطی به او ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به قهر سوشا مکانی بعد از اینکه اعلام شد در لیست یازده نفره تیمش برابر راه‌آهن نیست، چیست، گفت: مکانی کار بسیار زشتی کرده و این رفتار او کاملا غیر حرفه‌ای بوده است. پرسپولیس جایی برای ناز کردن نیست و خیلی‌ها آرزو دارند جای مکانی در پرسپولیس باشند. در این تیم بزرگان زیادی حضور داشته‌اند و بهتر است این بازیکن با یک عذرخواهی رسانه‌ای درصدد جبران این رفتارش باشد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه درخشان گفته پرسپولیس یا جای من است یا جای مکانی چیست، گفت: درخشان این صحبت را نکرده و فرض هم بگیریم که گفته است. او یک مربی است و چون گردن من حق بزرگی دارد، از او همیشه دفاع می کنم. او روی فوتبال من تاثیر گذاشته و مدیون او هستم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا