سقوط آزاد عربستان؛

از تجاوز به یمن تا تعدی به حریم نوجوانان ایرانی!

بصیر، در حالیکه کشور عربستان خود را نگهبان و نگهدار اسلام و بیت‌الله می‌داند، در روزهای گذشته خودزنی‌های صورت گرفته این کشور در مناسبات‌های سیاسی اجتماعی، موجب شده تا عربستان با واژه‌ای به نام سقوط آزاد دست و پنجه نرم کند.

کشوری که با تجاوز به یمن ماجرایی بسیار اسفناک در دنیای اسلام را رقم زده است و با اقدامی هتاکانه به دو نوجوان ایرانی نگاه‌ها به خود را در کمتر از یک ماه به شدت تغییر داد.

تجاوز، واژه‌ای کاملا شناخته شده برای عربستانی‌های وهابی که از کشتن مردان، زنان و کودکان بی‌شمار شرم ندارند و گستاخی خود را در خاک کشورشان با تعدی به دو نوجوان ایرانی تداوم بخشید.

خبر تأسف‌بار تعرض مأموران سعودی به دو زائر نوجوان ایرانی برای کسانی که خود را خادم حرمین می‌دانند، به هیچ وجه برای مردم کشورمان و مسلمانان جهان قابل قبول نیست.

در جائی که سازمان‌های بین‌المللی ایران را به دلیل نقض حقوق بشر با شدیدترین تحریم‌های جهانی روبه‌رو می‌کنند با سکوتی معنادار در جریانات یمن از تجاوزهای این شیاطین حمایت می‌کنند و این نقض بزرگ که همان تعدی به حریم شخصی دو نوجوان ایرانی بوده است را نیز نمی‌بینند.

اما آنچه در این یاداشت غم‌انگیز باید به آن اشاره کنیم، این است که آل سعود باید هرچه زودتر از کرده خود پشیمان شوند و بزودی به خودشان بیایند و دست از تجاوزگری و به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان یمنی و تعدی بردارند، چرا که اگر چنین نشد شاهد سقوط آزاد عربستان‌ها می‌شویم و سرنوشتی جز غرق شدن در باتلاق خودساخته نخواهد داشت.

اما آنچه که بیش از این مهم به نظر می‌رسد این است که ما نباید امنیت شهروندان خود را با خطر مواجه کنیم، نقش دولت در برخورد با خاطیان بسیار ضروری است و وزارت خارجه باید قاطعانه و با حساسیت و جدیت این موضوع را پیگیری کند، نباید مسائل سیاسی را در این کار دخیل کنند و حتی نباید به جهت حفظ رابطه با این کشور نجابت جوانان کشور را زیر سوال ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا