تساوی یک‌نیمه‌ای‎گسترش فولاد مقابل ملوان

بصیر،دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنج رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس که قرار بود دیروز برگزار شود اما به دلیل بارش شدید باران لغو شده بود امروز از ساعت ۱۶: ۳۰ در تبریز آغاز شد.

این دیدار که در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد آغازشده است نیمه اول خود را با نتیجه یک‌بریک مساوی به اتمام رساند.
هرچند در ابتدا بازیکنان ۲ تیم بیشتر بازی محتاطانه‌ای را انجام می‌دادند و بیشتر سعی داشتند هم دیگر را محک بزنند اما در ادامه این شاگردان فراز کمالوند بودند که رفته‌رفته توانستند خود را در زمین مسابقه پیداکرده و صاحب توپ و میدان شوند.

گسترشی‌ها که پس از در اختیار گرفتن مالکیت توپ سعی در ایجاد موقعیت گل بر روی دروازه حریف را داشتند توانستند در چند صحنه نیز بر روی دروازه حریف خطرساز باشند اما تمامی این فرصت‌ها با بی‌دقتی بازیکنان گسترش فولاد به گل تبدیل نشد تا این بازیکنان تیم ملوان باشند که موفق شوند روی یک حرکت زیبا دروازه گسترش فولاد را باز کنند.

پاس در عمقمی که در سمت راست مقابل پای غیرتخصصی فرزاد حاتمی، بازیکن باتجربه ملوانان قرار گرفت با ضربه بسیار زیبای این بازیکن به کنج دروازه داوود نوشی صوفیانی رفت.

در ادامه شاگردان کمالوند تلاش بسیاری را کردند تا نیمه اول را بازنده به رختکن نروند و تلاش آنان به نتیجه نشسته و ضربه جابر انصاری در شلوغی محوطه جریمه به گل تبدیل شد تا بازی در پایان نیمه اول به‌تساوی یک‌بریک برسد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا