هشدار فرماندار به مدیران کج‎سلیقه/ضرورت تجدیدنظر با ارباب رجوع

بصیر،سید ابراهیم هاشمی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال‌جاری اظهار کرد: ملت ما در همه حوزه‌ها با فداکاری به وظایف خویش عمل کرده‌ است ولی برخی از مسئولان هستند که واقعاً این مساله را درک نکرده‌اند که مردم کارفرمای آنها و مسئولان کارگزار مردم هستند، لذا با توجه به همین نگرش اشتباه، هیچ تحولی در حوزه کاری‌شان اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: برخی مواقع شاهد کج‌سلیقگی‌هایی نیز از برخی مدیران در حوزه خدمتی به مردم هستیم ولی از آنها می‌خواهیم در شیوه عملکردشان تجدیدنظر کنند و در غیر این صورت با آنها براساس قانون برخورد می‌شود.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم در پیش‌رو داریم، افزود: با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو و مسئولیت ما در این حوزه، توجه و پرداختن به این امور نافی مسئولیت و خدمات ما در قبال مردم نیست و ادارات باید مجدانه پیگیر مطالبات و پروژه‌های حوزه مسئولیت خود باشند و در صورت کم‌کاری هیچ‌گونه توجیهی مورد پذیرش نخواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هیچ کدام از مدیران و مسئولان اداری حق دخالت و جانبداری از کاندیداها را ندارند، تاکید کرد: تلاش‌های همگانی ما مسئولان باید معطوف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشد و هر مسئولی قصد مشارکت در انتخابات را دارد باید از سمت خود استعفا کند.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا