دهیار روستای حسین‌آباد خواستار شد:

تامین اعتبار برای ساماندهی قبرستان روستای حسین‌آباد

بصیر، عسگر تویا در نشست مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با دهیاران و اعضای شورای اسلامی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: یکی از معضلات این روستا نداشتن قبرستان بود که در این راستا درگیری‌های نیز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: یک خیر زمینی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در روستای حسین‌آباد اهدا کرد اما هیچ اعتباری برای ساماندهی آن نداریم و با وجود مکاتبات مختلف، این مشکل همچنان ادامه دارد.

دهیار روستای حسین‌آباد با اشاره به اینکه راه‌اندازی و تجهیز خانه کشتی همچنان از انتظارات جوانان این روستا است، اذعان داشت: جوانان این روستا ورزشکارند و قهرمان‌های خوبی در بخش بانوان و آقایان در این روستا پرورش یافته‌اند و حتی تیم فوتبال ما نیز به لیگ دسته سوم کشور راه یافت اما به دلیل نداشتن نقدینگی نتوانتسیم ادامه دهیم.

تویا خاطرنشان کرد: تامین اعتبار برای بهسازی راه به منظور آماده کردن تعریض در اجرای طرح هادی از دیگر مشکلات این روستا است.

وی افزود: ایجاد دیوار حفاظتی رودخانه ورودی روستای حسین‌آباد از دیگر خواسته‌های مردم این روستا است که البته فرماندار فریدونکنار نسبت به این موضوع نظر مساعدی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا