سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد:

احداث مرکز توریست‌درمانی در فریدونکنار/ فریدونکنار دومین مرکز توریست‌درمانی دنیا می‌شود

بصیر، مهرداد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با بیان اینکه موضوع سرمایه‌گذاری در این منطقه با محوریت توریست‌درمانی است، اظهار داشت: استفان بازین و پیر لاپورته با حضور در فرمانداری فریدونکنار موضع سرمایه‌گذاری خود را مطرح کردند.

وی با تأکید بر لزوم حضور سرمایه‌گذاران در منطقه خاطرنشان کرد: حضور سرمایه‌گذاران برای توسعه و پیشرفت پایدار و همه‌جانبه شهرستان امری ضروری است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح اولیه و موارد مرتبط با پروژه سرمایه‌گذاران فرانسوی ارائه شده است، تصریح کرد: این دو سرمایه‌گذار فرانسوی با همراهی یک هیئت چهارنفره ایرانی از سواحل بکر و آزاد فریدونکنار بازدید کردند.

ابراهیمی با با بیان اینکه پروژه مورد نظر سرمایه‌گذاران فرانسوی با محوریت توریست‌درمانی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه مورد نظر فقط یک نمونه در دنیا دارد که در شهر پاریس احداث و بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: فریدونکنار برای توسعه پایدار با همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و تقویت و مشارکت ظرفیت‌های منطقه‌ای، به حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های گوناگون نیازمند است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار ابراز امیدواری کرد: سرمایه‌گذاران بعد از بررسی منطقه به جمع‌بندی مطلوبی رسیده تا طرح را به مرحله اجرا برسانند.

این مسئول با بیان اینکه از طرح‌های سرمایه‌گذاری که برای بهره‌وری عموم مردم و اقشار درآمدی مختلف تدوین شود، حمایت می‌کنیم، افزود: به‌دنبال اجرای پروژه‌های گردشگری شاخص در شهرستان فریدونکنار هستیم.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه قرار است کارهای مطالعاتی این طرح توسط سرمایه‎گذاران فرانسوی انجام شود، اظهار داشت: نتیجه این برنامه پس از انجام تحقیقات اولیه اعلام می‌شود.

وی گفت: این هیئت سرمایه‌گذاری به‌دنبال ایجاد یک مرکز توریست‌درمانی بزرگ و ویژه در ساحل فریدونکنار است که می‌تواند ورود گردشگران خارجی را افزایش داده و ارزآوری بسیار خوبی برای استان داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا