قلعه‌نویی: اگر درخشان دیشب سرمربی پرسپولیس بود، دارش می‌زدند/ برخی کارشناسان هرچه در شان خودشان است، به من می‌گویند

بصير،

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد گفت: ما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم، اما یک سری اشتباهات مرتکب شدیم. من فیلم هر بازی را دو، سه بار بعد از آن نگاه می کنم و متوجه شده ام که بدشانسی آورده ایم. پدیده نیز تیم خوبی است و فوتبال با برنامه ای بازی می کند. با این وجود برای آنکه جایگاه جایگاهمان را حفظ کنیم و به صدر نزدیک تر شویم، محکوم به پیروزی در دیدار فردا هستیم.

 

وی افزود: در این دو سال یکبار هم نشده که همه بازیکنان را یک جا در اختیار داشته باشیم. برای بازی فردا نیز میلاد فخالدینی غایب است، اما خسرو حیدری برگشته و می تواند بازی کند. تمرینات خوبی را در روزهای گذشته داشته ایم  و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را بدست بیاوریم. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه لیگ بجنگیم. هنوز چیزی تمام نشده و به بازیکنانم گفته ام که باید بجنگند. به قول یکی از دوستان از دو سال قبل که قهرمان شدیم، آب خوش از گلویمان پایین نرفته است.

 

سرمربی استقلال درباره ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این سوال به من ربطی ندارد اما برخی قلم به دست ها ما فوتبال ما را به این روز انداختند. برانکو که مربی کوچکی نیست.او مربی بزرگی است و من هم خیلی او را دوست دارم.سه روز در برلین با هم بودیم و علاقه زیادی به این مربی دارم. او در یک زمان کم  آمده و پرسپولیس را تحویل گرفته و سه گل هم خورده است. بحث مربوط به لیگ قهرمانان آسیا  چند بخش دارد. اولش این است ما در لیگ قهرمانان به میدان می رویم باید شرایطش را داشته باشیم. زمانی که با استقلال جزو ۸ تیم رفتیم چند بازیکن جدا شدند. در حالیکه باشگاههای عربی بازیکن چند میلیاردی می گیرند. آیا کسانی که وابسته به فوتبال هستند حق فوتبال را می دهند؟باشگاههای عربی با چارتر می آیند و خیلی منظم می آیند و می روند.ما به عربستان می خواهیم برویم چند پرواز باید عوض کنیم؟

 

وی ادامه داد: اگر رسانه ملی به سازمان لیگ تعهداتش را عمل کند و سازمان لیگ به موقع پول بدهد به باشگاهها کمک می شود.این بخشی از مشکلات است.بخش دیگر امکانات است.۱۰ سال پیش گفتم زمین‌های ما به درد فوتبال نمی‌خورد ولی آقایان گفتند من می‌خواهم ایراد بگیرم. کدام زمین ما شرایط بازی دارد؟ما از فوتبال و تیم های فوتبال خوب حمایت نمی کنیم. فوتبال خار چشم برخی آقایان شده است.هر جا کم می آورند می گویند بازیکن فوتبال این قدر می گیرد.کدام پول را می گیرد؟من ۷ ماه است پول نگرفته ام.به سازمان مالیاتی می گویم.پارسال قرارداد من یک میلیارد و سیصد میلیون بوده است.۲۰ درصدش را جریمه شدم و هنوز ۲۰۰ میلیون دیگرش باقیمانده است.۷ ماه است به بازیکن پول ندادیم. آخرین پاداشی که تیم ما داد ۴۰ سکه بود که از رفیقم گرفتم .۲،۳ میلیارد از سازمان لیگ طلب داریم.تاج هم نمی تواند خانه اش را بفروشد. اگر تیم ها نتیجه نمی گیرند، بخشی از آن به دلیل مدیریت و بخشی دیگر نیز به دلیل عدم انجام تعهدات است. الان در ترکیه تیم های این کشور ۸۰ درصد منابع مالی شان از پخش تلویزیونی است. کانال خصوصی که نداریم، خودشان هم پول فوتبال را نمی دهند.

 

قلعه نویی عنوان کرد: اگر دیشب درخشان روی نیمکت پرسپولیس بود، در میدان آزادی یا فرودگاه امام دارش می زدند. ایرانی را همیشه خوار می کنیم. متاسفانه از فوتبال در ایران لذت برده نمی شود. ۱۰ سال است که برخی علیه ما حرف می زنند. دیدید در این چند مدت چه شوهایی را اجرا کردند و چه نظرسازی‌هایی انجام شد. آقایان کارشناس در این مدت چیزی که در شان و شخصیت خودشان و خانواده‌شان بود به من نسبت دادند.

 

او در پایان گفت: پرسپولیس روز گذشته باخته ولی نه برانکو مقصر است و نه بازیکنان. وقتی بازیکن پولش را نگیرد همین اتفاقات رخ می‌دهد. اگر به قشنگی‌های فوتبال نگاه کنیم انصافا از آن لذت می‌بریم. چیزی که در همه جای دنیا رخ می دهد و مردم از فوتبال لدت می برند. به اعتقاد من بازی در آسیا خیلی راحت‌تر از لیگ است.حداقلش این است در مرحله گروهی سه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که زمینش عالی است و سه بازی خارج از خانه نیز در زمین هایی انجام می شود که آنها نیز زمین های خوبی دارند. همین تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کرد یک بازیکنش به اندازه بودجه کل باشگاه پرسپولیس بود. تا زمانیکه ایرانی فکر نکنیم،ایرانی نگاه نکنیم این مشکلات ادامه دارد. یک سری آدم ها این وسط هستند که قلم به دست هستند و قلم شان مشخص است.

 

snn.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا