نائب‌رئیس هیئت فوتبال مازندران:

سهم مازندران از پول‌های میلیاردی که در ورزش کشور هزینه می‌شود صفر است

بصیر، محمدهادی خلردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: این رقابت‌ها از کیفیت بالای برخوردار بود و حتی این رقابت‌ها بازی‌های بزرگسالان را نیز تحت‌الشعاع قرار داد.

وی تصریح کرد: حساسیت امسال بسیار بالا است و قهرمان در رقابت‌های زیرگروه کشور حاضر می‌شود.

نائب‌رئیس هیئت فوتبال استان مازندران اذعان داشت: بر اساس آمار با بضاعت کم در استان، هیئت فوتبال اول کشور در رده پایه هستیم.

خلردی خاطرنشان کرد: در تمامی رده‌های فوتبال کشور از نوجوانان تا بزرگسالان تیم‌داری می‌کنیم و نداشتن تیم در رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان ایران به موضوع مادی برمی‌گردد.

وی گفت: سهم مالی فوتبال مازندران نسبت به سایر استان ها بسیار ناچیز است و این امر را به استاندار و مسئولان کشور گفتم.

این مسئول اظهار داشت: مگر مازندران صنعت و نفت ندارد، چرا اعتبارات در استان‌های دیگر هزینه می‌شود اما مازندران را نمی بینند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 64 بازیکن در لیگ برتر و 200 بازیکن در لیگ‌های مختلف کشور داریم، تصریح کرد: 13 تیم بانوان در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند اما با تمام این مسائل، نداشتن تیم در لیگ برتر، فوتبال ما را تحت شعاع خود قرار داده است.

نائب‌رئیس هیئت فوتبال استان مازندران با انتقاد از رسانه‌ها مبنی بر اینکه رسانه‌ها پیگیر مطالبات فوتبال مازندران در کشور نیستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما فقط به نقاط ضعف می‌پردازند اما به این موضوع‌ها نمی‌پردازند.

وی افزود: سهم مازندران از پول‌های میلیاردی که در ورزش کشور هزینه می‌شود صفر است و از رسانه‌ها انتظار داریم از این امر را به گوش وزارتخانه برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا