تبریک گروهک تروریستی احرار سوریه به رژیم صهیونیستی

بصیر،

نقل از پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق، تبریک گروهک تروریستی احرار سوریه به صهیونیست ها مهر تأییدی بر پیوندهای قوی بین گروههای مسلح مخالف دولت سوریه و رژیم صهیونیستی است.این گروهک تروریستی در پیام تبریک خود ابراز امیدواری کرده است این روز بزرگ در « سفارت اسرائیل در دمشق» برگزار شود.

گزارشهای اسرائیل در این خصوص نشان می دهد گروهک تروریستی احرار سوریه زیر مجموعه ائتلاف موسوم به ائتلاف مخالفان سوری از طریق «مندی صفدی» از فعالان اسرائیلی این پیام تبریک را به مقامات اسرائیلی فرستاده و ابراز امیدواری کرده است « سوریها در سال آینده در شادی این مناسبت بزرگ یعنی استقلال اسرائیل به صورت رسمی در سفارت اسرائیل در دمشق جشن بگیرند.»

احمد نبهان عضو دفتر سیاسی جنبش احرار سوریه و مسئول روابط خارجی آن از « اسرائیل و ملت بزرگوار آن در شصت و هفتمین سالگرد استقلال » عمیقا قدردانی کرده است.

گفتنی است گروههای مسلح مخالف سوری که بیشترآنها گروههای وهابی سلفی مرتبط با سازمان اطلاعات عربستان و قطر هستند و همچنین ارتش آزاد سوریه با سازمان جاسوسی خارجی اسرائیل ( موساد) روابط سر‌ّی دارند. نیروهای رژیم اسرائیل به ویژه در قنیطره از این گروهها حمایتهای امنیتی و نظامی به عمل می آورند و زخمی های آنان را با آمبولانس برای درمان به بیمارستانهای اسرائیل منتقل می کنند.

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا