سرپرست فرمانداری فریدونکنار

خواست مردم تبدیل فریدونکنار به منطقه آزاد است

بصیر، مهرداد ابراهیمی در دومین جلسه ستاد تسهیلات تجارت فرامرزی استان مازندران در سالن اجتماعات شرکت راهبران بندر فریدونکنار، با بیان اینکه مردم با اهدای این زمین به بخش خصوصی به دنبال ارتقای معیشت‌شان در فریدونکنار بودند، اظهار داشت: مردم فریدونکنار از نظر معیشتی در وضعیت مناسبی نیستند و بیشتر آنها کشاورز و صیاد هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شرکت راهبران را نادیده نمی‌گیریم، تصریح کرد: شرکت راهبران نسبت به تعهدات‌شان به خوبی عمل نکرده‌اند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار اذعان داشت: در بندر فریدونکنار باید واردات و صادرات به خوبی انجام شود تا برای شهر آورده‌ای داشته باشد.

وی گفت: چند مشکل مهم در اینجا قابل بیان است که مهم‌ترین آن مشکل حضور کامیون‌ها در کنار جاده است که علاوه بر بار ترافیکی و تصادف، ناامنی نیز به وجود می‌آورد.

ابراهیمی با بیان اینکه خلا پایانه در اینجا کاملا مشهود است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این شهرستان پایانه وجود ندارد اما به صورت موقت می‌توانیم از فضایی در بندر استفاده کنیم تا این پایانه ایجاد شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه تعارف و تسامح در برخورد با یکدیگر زیاد است، گفت: موارد باید آزادتر و شفاف‌تر بیان شود، تعهدات و نقاط ضعف‌ را نیز مشخص کنیم تا برای رفع مشکلات تصمیمات درستی گرفته شود.

ابراهیمی در پایان افزود: تبدیل شدن فریدونکنار به منطقه آزاد، خواست مردم این شهرستان و از آرزوهای آنان است که امیدواریم تحقق یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا