برنامه حوزه سلامت را نقد کنید/ ۵ هزار میلیارد ریال هزینه کردیم

بصير،

در ششمین روز از هفته سلامت، همایش ملی سلامت با محور غذا از مزرعه تا داروهای خارجی گرانقیمت برگزار شد.

 

معاون اول رئیس جمهور از سلامت در جامعه گفت: محور توسعه و پایدار سلامت، رضایت مندی مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت است  که سلامت باید دائمی باشد.

 

مدیر رفاه کار و امور اجتماعی نیز در این مراسم سیاست رفاهی را مبتنی بر توانمند کردن آحاد اجتماعی جامعه دانست.

 

وزیر آموزش و پرورش نیز هدایت ارتقای سلامت در مدارس تاکید کرد و تهیه و ابلاغ دستورالعمل تغذیه سالم در مدارس را برنامه سلامت نوجوانان و افزایش ارتقای مفاهیم بهداشتی را از برنامه های این وزارتخانه  عنوان کرد.

 

دکتر سید حسن هاشمی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن بیان این مطلب افزود: دو اقدام مربوط به دولت یازدهم است که یکی از آنها سیاست خارجی و بحث هسته ای و دیگری موضوع سلامت است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه یکی از محوری ترین برنامه های دولت، حوزه سلامت است، خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: اگر اعتقاد دارید که گفتمان اعتدال تنها راه نجات کشور است مسئولیت و بار سنگینی بر دوش همه ما قرار دارد و بدون تلاش شما هیچ کاری با موفقیت همراه نخواهد شد.

دکتر هاشمی با بیان اینکه یکی از اقدامات دولت اجرای طرح تحول سلامت بوده است، گفت: براساس این برنامه کمتر از ۵ هزار میلیارد ریال برای حوزه سلامت هزینه شده است؛ اما تاثیر و برکتی که در این کار بوده چنین رضایت مندی از نظام، دولت و مجلس را به همراه داشته است که این موضوع دستاورد کمی نیست بنابراین تلاش و مسئولیت شما بسیار سنگین است.

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا