سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

هیچ تجاوزی در ۶۰ متری ساحل فریدونکنار نداریم

بصیر، مهرداد ابراهیمی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در نشست بررسی راهکارهای توسعه صنعت دریایی این شهرستان اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه صنعت گردشگری در فریدونکنار بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه فریدونکنار ظرفیت‌های سرشاری در حوزه‌های مختلف دارد و باید با برنامه‌ریزی درست و جدی در راستای توسعه شهرستان گام برداشت، افزود: گردشگری دریایی از بابلسر به فریدونکنار ایجاد می‌شود و اتوبوس دریایی در این مسیر فعال می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تأکید بر اینکه چهار اتوبوس دریایی هم‌اکنون در منطقه فعالیت دارند، بیان کرد: به‌طور موقت از بندر به‌عنوان جایگاه اسکله فریدونکنار استفاده می‌شود تا در آینده جنب پارک ساحلی لاله، اسکله ایجاد شود.

این مسئول با اعلام اینکه هفت کیلومتر طی مسیر ساحلی برای گردشگری دریایی برنامه‌ریزی شده است، گفت: سرمایه‌گذار این طرح آمادگی خود را برای اجرای طرح به ما اعلام کرده است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در بحث ۶۰ متری که باید از دریا آزاد باشد هیچ‌گونه تجاوزی نداریم و حتی تا ۲۰۰ متری آن نیز در بعضی از قسمت‌ها آزاد است.

وی گفت: در بندر فریدونکنار ۱۵ هکتار زمین تفریحی توریستی دیده شده که برای جذب توریست راه‌اندازی این مکان بسیار ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا