احمدی‌نژاد و اطرافیانش باید محاکمه شوند

بصير،

احمدی‌نژاد و اطرافیانش باید محاکمه شوند
احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل اصناف و بازار با اشاره به شدت گرفتن تحرکات انتخاباتی طیف احمدی‌نژاد و تشکیل شورایی تحت عنوان «احیای گفتمان انقلاب» از سوی یاران احمدی‌نژاد، به خبرنگار نامه نیوز گفت: احمدی‌نژاد ۸ سال در این کشور رییس‌جمهور بود، آن‌ موقع در اوج قدرت نتوانست مسائل اسلامی و مشکلات مردم را حل کند، اکنون با این شعارها تنها کاری که می‌خواهد انجام دهد فریب مجدد مردم برای به دست آوردن دوباره قدرت است.

وی ادامه داد: تاریخ مصرف احمدی نژاد گذشته است. آن زمان که احمدی نژاد مسئولیت کشور را برعهده داشت، فرصت طلایی برای ایران از نظر مسائل مالی ایجاد شده بود، بیش از ۵۰ درصد درآمد ارزی ما از نفت عاید کشور شد که در آن زمان می‌شد تمامی زیربناهای کشور را از نو بسازیم.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه متاسفانه مشخص نشد این مبالغ در کجا صرف شده است؟، خاطرنشان کرد: احمدی نژاد مشکلات فراوانی را برای کشور آفرید، وی آن زمان حمایت همه جانبه رهبری را به همراه خود داشت؛ اما قدردان این حمایت نبود. دیدیم که هیچ تغییری در مشکلات مردم ایجاد نشد جز اینکه مقداری یارانه را به قصد جمع آوری آرا برای خود، به مردم پرداخت کرد که این خود معضل بزرگی برای مردم و نظام شد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: احمدی‌نژاد به جای اینکه به مردم آموزش ماهیگیری و تور ماهیگیری دهد به مردم ماهی داد، حداقل آن این بود که براساس قانون هدفمندی یارانه ها یارانه بخش صنعت داده می‌شد که متاسفانه این کار هم انجام نشد و تولید مملکت را نابود کرد.

عضو جبهه پیروان با اشاره اظهارات مطرح شده از سوی داوری مبنی براینکه احمدی نژاد نیروهای اجرایی زیادی را تربیت کرد، تصریح کرد: این افراد برای اینکه ذهن مردم و دستگاه قضا را منحرف کنند این مباحث را مطرح می‌کنند، آقای احمدی نژاد و اطرافیانش کارهایی را انجام داده اند که حتما باید محاکمه شوند، دیگر نمی‌توانند ذهن مردم جامعه را تغییر دهند زیرا اسناد و مدارک جرم هایشان موجود است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه احمدی نژاد در ۸ سال دوران ریاست جمهوریش اگر توانسته بود کاری می‌کرد!، ادامه داد: امیر کبیر در سه سال وضعیت کشور را به اوج خود رساند، احمدی‌نژاد در ۸ سال مطابق ۲۶ سال درآمد نفتی داشت اما هیچ کاری نکرد و تمام هستی این کشور را نابود کرد. ایشان چطوری و چگونه نیروی اصولگرا تربیت کرده است، این حرف‌ها، مباحثی است که محلی از اعراب ندارد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا