بلوندی: «سرو زیر آب» کار بسیار سختی بود
طراح صحنه “سرو زیر آب” ادامه داد: در عرصه طراحی صحنه وقتی کار میکنم لذت میبرم یعنی معتقدم که کار هر چه سختتر لذت بخشتر است، کاری که خواب را از من نگیرد دوست ندارم و اگر خواب را از من بگیرد لذت میبرم و تمام وجودم را برای آن میگذارم.
بلوندی به روند طراحی صحنه “سرو زیر آب” پرداخت و بیان کرد: در مقطعی دو ماه آماده سازی کار طول کشید. در چند شهرستان از جمله لرستان رفتیم و قبرستانها و خانه ساختیم. بخشی از کار در دزفول بود و بخشی از یزد که مربوط به خانه داخلی بود. گستردگی لوکیشن در “سرو زیر آب” زیاد بود، جابه جاییها زمان بر بود و کار را سختتر میکرد.
این طراح صحنه درباره استقبال مخاطبان از “سرو زیر آب” عنوان کرد: من فیلمها را در باغ کتاب دیدم و به سینمایهای دیگر نرفته ام، استقبال در این مجموعه خوب بوده است و شنیده ام مخاطبان از سرو زیر آب در سینماهای دیگر نیز استقبال کرده اند.
وی طراحی صحنه در سینمای ایران را تخصصی نوپا دانست و خاطرنشان کرد: طراحی صحنه در ایران تخصص نوپایی است و بعد از انقلاب طراحی صحنه سر و شکل گرفته و وارد سینما شده است. به نظر من طراحی صحنه با وجود جوانان و پیشکسوتان این عرصه در حال رشد و تعالی است و روز به روز بهتر میشود. کارگردانان، تهیه کنندگان و کلیه عوامل سینما به این تخصص اهمیت داده و بیشتر سرمایه گذاری میکنند.