رئیس اداره ورزش فریدونکنار خبر داد:

برگزاری برنامه‌های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران در این هفته برگزار شد که ۱۳ تیم حاضر در جدول در شهرهای مختلف استان به مصاف هم رفتند که در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار موفق شد در دقایق پایانی مسابقه تیم فوتبال شهرداری ایزدشهر را با نتیجه ۲ بر ۱ در خانه ی ایزدشهر شکست دهد .

وی تصریح کرد: گل‌های این دیدار را سعید اسفندیار از روی نقطه پنالتی و کمیل حسینی در دقیقه ۸۷ بازی به ثمر رساندند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب دلگرمی و افزایش روحیه خدمت‌رسانی در مسند مسئولیت می‌شود و باید این مناسبت‌ها را مهم ارزیابی کرد.

کلیج همچنین با بیان اینکه یک‌دوره مسابقات طناب‌کشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار کردیم، گفت: این رقابت‌ها در سالن غدیر فیروزآباد و بین بانوان فریدونکناری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برنامه‌های ورزشی دیگری چون مسابقات پینگ‌پنگ را برگزار کردیم، افزود: این رقابت‌ها در بین روسا و کارکنان ادارات شهرستان در سالن ورزشی شهدای فریدونکنار برگزار شد.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها ابراهیمی رئیس اداره گاز به مقام نخست دست یافت و گرجی رئیس هیات پینگ‌پنگ و محسنی از سپاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا