اختصاصی/ رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار

جایگاه فوتبال فریدونکنار در مازندران مطلوب است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار در نشست صمیمی پیشکسوتان، داوران، مربیان، سرپرستان و اعضای هیئت فوتبال این شهرستانضمن خیر مقدم به همه مدعوین و تقدیر و تشکر از اعضای هیئت فوتبال به دلیل زحمات بدون چشمداشت آنها به تشریح عملکرد هیئت فوتبال در دوره گذشته پرداخت و اظهار داشت: در انتهای سال گذشته و پس از ۲۰ سال به کمک آقای قدیمی ریاست سابق این اداره سرویس بهداشتی و رختکن استادیوم شهید کریم آزادی را بهسازی کردیم و همچنین زمین فوتبال این استادیوم را ترمیم و بازسازی کردیم.

وی افزود: برای اولین بار در این شهرستان همایش گردهمائی روسای هیئت فوتبال استان را برگزار نمودیم و آقای بهروان به همراه کلیه هیئت همراهشان در این مراسم حضور داشتند که در آن جلسه از ۶ تن از بازیکنان فریدونکناری که در ادوار مختلف به تیم ملی ایران راه پیدا کرده بودند تقدیر شد.

صانعی از کسب مقام سوم تیم وحدت شهروند فریدونکنار در سوپر لیگ استان مازندران در سال جاری و برای اولین بار خبر داد و اذعان داشت: به کمک اعضای هیئت فوتبال مسابقات جام رمضان را برگزار نمودیم و ۲۵ تیم در دو مرحله با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شروع به کار احداث دفتر هیئت فوتبال شهرستان در سال جاری از دیگر فعالیت های این هیئت بوده که ۷۰ درصد آن به اتمام رسیده و در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار از حضور سید مصطفی هاشمی و مصطفی ذکریاپور در رقابت های جام جهانی امارات خبر داد و تصریح کرد: سریعترین گل این جام از سوی سید مصطفی هاشمی بازیکن فریدونکناری به ثمر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم استقلال نوین این شهرستان نیز در رقابت های لیگ دسته اول و سوپر لیگ استان در رده نوجوانان و جوانان در حال فعالیت است و فرابرتر نیز در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در سوپرلیگ استان حاضر است.

صانعی با بیان اینکه تیم های جوانان و نوجوانان دانش فریدونکنار در لیگ های دسته یک و برتر کشور در حال فعالیت می باشند، اظهار داشت: با توجه به پتانسل بالای این تیم و امکانات انتظار درخشش از این باشگاه در این رقابت ها بالاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم فرهنگی اذعان داشت: در ایام شهادت سید و سالار شهیدان در اردوگاه شهید رجایی از ورزشکاران عزیز میزبانی کردیم.

صانعی تصریح کرد: رضا تیموری داور باتجربه این شهرستان در رقابت های لیگ دسته اول و صائب گلی در لیگ آزادگان و دسته دوم مشغول قضاوت هستند، همچنین تیم فوتسال کاردگرمحله نیز به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ بالاتر است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: با توجه به جمعیت و امکانات شهرستان های مجاور فریدونکنار در رشته فوتبال در استان مازندران در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های آتی این هیئت پرداخت و گفت: به دنبال تکمیل دفتر هیئت فوتبال فریدونکنار هستیم تا آن را برای فوتبال این شهرستان به یادگار گذاشته باشیم.

صانعی از بهسازی پیست زمین شهید کریم آزادی خبر داد و اظهار داشت: سکوی تماشاگران ما نیمه کاره رها شده است تا فاز سوم آن به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: ساخت و تعمیر ورودی ورزشگاه آزادی، کاشت نهال و پراژکتور دور زمین فوتبال از دیگر برنامه هایی است که باید آنرا انجام دهیم و مهمترین مسئله ما تخصیص اعتبارات است، تمام هزینه ها از جیب و شخصی بوده است و امیدواریم این مسائل زودتر برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا