توضیح عباسی درمورد تمدید قرارداد تونی،آندو و ادینیو

بصير،
سعید عباسی در مورد وضعیت مذاکره با تونی اولیویرا جهت هدایت تراکتورسازی در لیگ پانزدهم عنوان کرد: اولیویرادر مذاکراتی که پیش از این برگزار شد، نظرات خود را به ما اعلام کرد و دو لیست مورد نظرش را به باشگاه ارائه کرد. این لیست به هیأت مدیره برده شد و اصلاحاتی  به آن خورد. باید این مسئله را به او ابلاغ کنیم و سپس بعد از اینکه توافقنامه جدید امضا شد او چند روز بعد از امضای توافقنامه برای شروع کار به تبریز بازمی‌گردد.

وی در مورد اینکه بحث تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینهو به کجا انجامید، اظهار داشت: با تیموریان چند بار صحبت کردم و او فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد. قرار است در اولین فرصت جلسه‌ای با او برگزار کنیم تا در این ارتباط به توافق برسیم.

عباسی در ادامه یادآور شد: قبل از اینکه لوسیانو ادینهو برای استراحت به کشورش سفر کند با او به همراه مدیر برنامه‌اش صحبت کردیم. قرار است پس از اتمام تعطیلات او به ایران بازگردد تا در رابطه با فصل بعد صحبت‌های نهایی را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که سربازی فرشاد احمدزاده به اتمام رسیده و او با توجه به قراردادی که با پرسپولیس دارد باید به این تیم بازگردد، عنوان کرد: وضعیت پرسپولیس نامشخص است و ما نمی‌دانیم موضع سرمربی و مدیریت این باشگاه در قبال احمدزاده چیست. اولیویرا دو لیست به ما ارائه کرده که در آن تمامی خواسته‌هایش مشخص است. ما هنوز با بازیکنان سرباز وارد صحبت نشدیم.۵ بازیکن سرباز تراکتورسازی که خدمت‌شان به پایان رسیده که در این میان تنها یک نفر از آنها بازیکن آزاد محسوب می‌شود. باید در هیأت مدیره این مسئله مطرح شود و همچنین یک جواب هم از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت کنیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود.

عباسی در رابطه با اینکه نام بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند،‌ مهدی شریفی، اسماعیل شریفات و .. برای حضور در تراکتورسازی جهت گذراندن خدمت سربازی مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی از موضوعات مربوط به خود بازیکن است. یک بازیکن همچنان می‌تواند از معافیت تحصیلی استفاده کند اما می‌خواهد سرباز شود. برخی از نفرات هم ترجیح می‌دهند همچنان از معافیت‌های تحصیلی و غیره استفاده کنند. به هر حال شرایط سربازی سخت‌تر است و قرارداد بازیکن بر اساس آئین‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح منعقد می‌شود. معمولا دوستانی که سرباز می‌شوند دوست دارند در تراکتورسازی بازی کنند. باید این موارد را به طور دقیق مشخص کنیم و سپس در این ارتباط که کدام بازیکن به تیم می‌آیند صحبت کنیم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا