خواص در تحریف مبانی و خصوصیات حضرت امام هوشیار باشند

بصير،

رحمان میرزازاده در گفتگو با خبرنگار بصیرنیوز با بیان اینکه خواص باید در تحریف مبانی و خصوصیات حضرت امام(ره) هوشیار باشند، گفت: گفتمان حضرت امام جهانی است.

این کارشناس تصریح کرد: آنهایی که دست به تحریف خصوصیات اخلاقی امام راحل می‌زنند، به دنبال بازسازی خود هستند و باید مواظب باشند در مسیری قرار نگیرند که سوابق گذشته‌شان از بین برود.

وی با بیان اینکه عده‎ای مطالبی را مطرح می‌کنند که هیچ ارتباطی به امام راحل ندارد، اذعان کرد: مبانی امام و گفتمان ایشان چیزی نیست که افراد معلوم‌الحال با بازتعریف برخی خاطرات بخواهند آن را برای خود مصادره کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه گفتمان حضرت امام در مناسبت‌های متفاوت کاملا روشن و مشخص است، یادآور شد: ایشان این لحظات را در وصیت‌نامه سیاسی الهی خودشان پیش‌بینی کردند و امروز شاهد این آینده‌نگری امام هستیم.

میرزازاده با تاکید بر هوشیاری خواص در عدم تحریف مبانی و خصوصیات حضرت امام راحل، گفت: عزت و اقتدار ملت ایران مدیون خط امام و ایستادگی او است و حتی امروز بسیاری از کشورهای اسلامی خود را به خطوط ترسیم شده امام در برخورد با مناسبت‌های مختلف بین‌المللی بدهکار می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گفتمان سیاست خارجی حضرت امام، اظهار کرد: همان‌طور که امام (ره) به استکبار جهانی اعتماد نداشتند و آن را شیطان بزرگ نامیدند ما هم نباید به این شیطان بزرگ اعتماد کنیم و مسئولان نظام باید به این نکته توجه کنند.

این کارشناس سیاسی افزود: عده‌ای در داخل به جای توجه به فرموده‌های رهبری که همان تاکید گفتمان حضرت امام است، دل به سخنان کدخدای پوشالی غربی‌ها سپردند و همچنان به برخی مسائل احتمالی دلخوش هستند.

میرزازاده افزود: رهبری برای چندمین بار تاکید کردند که به استکبار جهانی نمی شود اعتماد کرد، آنها باید بدانند اگر ملت ما امروز در تمام جهان عزت و اقتدار دارد و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است، تمامی آنها از خط امام(ره) و ایستادگی ایشان بوده که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا