استقبال دختران سوادکوهی از ورزش ژیمناستیک/ مربی زن و امکانات این رشته ورزشی کم است

بصير،
به نقل از خبرنگار ورزشی حورااز سوادکوه، سمیه بهرام‌نژاد عصر امروز در جلسه هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه اظهار کرد: ژیمناستیک رشته ورزشی پایه‌ای و مورد اقبال خانواده‌ها است و خانواده‌های شهر زیراب سوادکوه نیز توجه خوبی به این رشته ورزشی دارند.

وی افزود: حضور قابل توجه علاقمندان زیرابی به این رشته ورزشی در سالن‌های ورزشی بیانگر علاقمندی آنان است.

نائب رئیس هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه از فعالیت ۱۰۰ ورزشکار دختر در رشته ژیمناستیک این شهر خبر داد و گفت: توانمندی ورزشکاران دختر در رشته ژیمناستیک، قابل ملاحظه است.

 این مسئول با اشاره به فضای غیرکافی تمرین رشته ژیمناستیک خاطرنشان کرد: کمبود مربیان زن در این رشته ورزشی و عدم وجود امکانات مناسب در سالن‌های ورزشی از مهمترین مشکلات ژیمناست‌های دختر شهر زیراب است.

بهرام‌نژاد با بیان اینکه استقبال مناسبی توسط خانواده‌های شهر زیراب را در کلاس‌های ژیمناستیک شاهد هستیم، تصریح کرد: بیشترین ورزشکار خانم فعال در شهر زیراب را در رشته ورزشی ژیمناستیک مشاهده می‌کنیم.

وی به میزبانی جلسه سالانه نائب رئیسان هیئت ژیمناستیک شهرستان‌های مازندران به میزبانی زیراب در روزهای گذشته اشاره و از همکاری محمود اعتصامی شهردار زیراب و نرگس کمالی عضو زن شورای اسلامی شهر زیراب تقدیر کرد.

نائب رئیس هیئت ژیمناستیک زیراب سوادکوه، برگزاری اولین دوره مسابقات سطح‌بندی ژیمناستیک بانوان در شهر زیراب و تشکیل تیم ژیمناستیک دختران برای شرکت در مسابقات آموزش‌وپرورش را از برنامه‌های اجرایی هیئت ژیمناستیک شهر زیراب برشمرد.

این مسئول بیان کرد: تیم ژیمناستیک دختران زیراب سوادکوه برای حضور در مسابقات آموزش‌وپرورش استان، دو روز در هفته را در خانه ژیمناستیک قائم‌شهر تمرین می‌کند./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا