انتقاد مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از برخی از رسانه‌ها:

چوب حراج به محصولات کشاورزی مازندران نزنیم

بصیر، حسن رزاقی در گردهمایی مددکاران ترویجی جهاد کشاورزی فریدونکنار با بیان این مطلب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود، رتبه نخست را در حوزه آموزش و ترویج استان مازندران کسب کردیم.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان از ۱۰ کارشناس جوان و توانمند در سطح خدمات آموزشی استفاده کردیم، تصریح کرد: از آموزش‌هایی که در بخش کشاورزی از سوی کارشناسان ترویج داده می‌شود به دنبال افزایش راندمان و بهره‌بری هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار تاکید کرد: فریدونکنار جزو شهرهایی است که از روند افزایش تغییر کاربری‌ها مصون مانده است.

رزاقی با اشاره به اینکه آب در کشاورزی فریدونکنار یک فاکتور محدودکننده است، خاطرنشان کرد: در تابستان کم‌آبی و در زمستان پرآبی کشاورزان این شهرستان را دچار مشکل می‌کند

وی با بیان اینکه دولت ۷۰ درصد اعتبارات مصوب بخش کشاورزی در فریدونکنار را تخصیص داده است، اظهار کرد: این تخصیص اعتبار وجب شد که تمامی برنامه‌ریزی‌هایمان را عملیاتی کردیم.

رزاقی تاکید کرد: تامین آب اراضی کشاورزی فریدونکنار در اولویت جهاد کشاورزی این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با انتقاد از انتشار برخی اخبار نادرست از سوی رسانه‌ها، گفت: چوب حراج به محصولات کشاورزی مازندران نزنیم.

وی با تاکید بر اینکه محصولات کشاورزی کشور آلوده نیست، گفت: میانگین مصرف سم و ماده موثر سموم در محصولات کشاورزی اروپا ۷۰۰، در آمریکا یک‌هزار و ۵۰۰ و در ایران فقط ۵۶۲ گرم است.

رزاقی با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان که تعدادشان بسیار کم است به دلیل ناآگاهی از مقادیری سموم استفاده می‌کنند، گفت: برخی با اظهارنظر غیرکارشناسی و اتکا به آمارهای بی‌پایه و اساس کشاورزان مازندرانی را به مصرف بی‌رویه سموم و کود شیمیایی متهم می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا