امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

احیای بندر آرزوی دیرینه مردم فریدونکنار/ هواهای نفسانی و غرور را برای فعال شدن واقعی بندر فریدونکنار کنار بگذاریم

بصیر، حجت‌الاسلام جلالی امام‌جمعه فریدونکنار آئین افتتاحیه نمایندگی حمل و نقل و پایانه بندر فریدونکنار در سالن اجتماعات شرکت راهبران بندر این شهرستان، با بیان اینکه احیای بندر فریدونکنار، یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال همدلی و همزبانی بر اساس رهنمودهای رهبری، بحث اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه فعال کردن بندر به معنای واقعی، یکی از کارهای اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی است، اذعان کرد: تعلل در تحقق این امر یعنی تلاش برای کارشکنی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جلالی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای غواص در کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات به دنبال دستیابی به اهداف انحرافی خود بودند که باز هم حضور مردم در صحنه، آنها را ناامید کرد.

امام‌جمعه با تاکید بر اینکه همه ما به شهدا مدیونیم، گفت: نباید حرکتی انجام دهیم که نزد شهدا شرمنده شویم و باید هواهای نفسانی و غرور را کنار بگذاریم و از منافع شخصی خود بگذریم و نگذاریم که این بندر پس از سال‌ها همچنان به معنای واقعی فعال نشود.

وی با اشاره به افتتاحیه این نمایندگی، اظهار کرد: بیش از یک کیلومتر صف تریلی در کنار جاده مشکلاتی را برای رانندگان و مسافران ایجاد می‌کرد و زیبایی شهر را از بین می‌برد و البته حواشی دیگری نیز داشت.

جلالی همچنین به نبود ترمینال مسافربری در فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: ترمینال مسافربری در فریدونکنار نداریم و باید برای آن نیز اقدامی صورت بپذیرد که این امر با همت مسئولان شدنی است.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات بندر همچون لایروبی و تکمیل پروژه‌ها و سازه‌ها، اذعان کرد: امیدواریم این بندر به معنای واقعی فعال شود که این امر موجب رونق اقتصادی شهرستان، استان و کشور و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا