سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

واریز ۱۷۰ میلیون تومان ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های فریدونکنار/ مشکلات روستاهای فریدونکنار در بحث زباله

بصیر، مهرداد ابراهیمی در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش‌های مرکزی و دهفری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: باید ورزش روستایی را جدی بگیریم چرا که ورزش برای جلوگیری بسیاری از معضلات اجتماعی مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: باید قدر و منزلت بزرگان روستاها حفظ شود و به همین دلیل گرامی‌داشت فرهنگ روستایی و بومی‌محلی باید در دستور کار قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه باید مروج فرهنگ غنی بومی‌محلی با برنامه‌ریزی شوراها و دهیاران باشیم، خاطرنشان کرد: باید برابر هجمه‌های فرهنگی وارده علیه جمهوری اسلامی با کار فرهنگی در سطوح مختلف مقابله کرد.

ابراهیمی گفت: زیباسازی روستاها امری مهم است که انتظار می‌رود در دستور کار شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌ها قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد منابع توسعه پایدار در روستاها، اظهار داشت: از سال جاری ارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود اما در گذشته و در فریدونکنار این مبلغ به حساب شهرداری واریز می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۷۰ میلیون تومان از این منابع مالی به حساب دهیاری‌های فریدونکنار واریز شده است، گفت: روستاهای منطقه در بحث دفع و دفن زباله‌های منطقه با مشکلات جدی مواجه هستند که انتظار می‌رود دفتر امور روستایی استانداری مازندران در این راستا با ارائه تجهیزات مربوط و اتخاذ تدابیر لازم، اقدامات عملیاتی خوبی انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا