برانکو: امیدوارم باقری با ما بماند

بصیر،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود در باشگاه پرسپولیس که به همراه حسین عبدی عضو هیات مدیره شرکت کرده بود، در مورد اینکه جلسه طولانی داشتید و گفته شد که باشگاه از شما خواسته فهرست بازیکنان مورد نظرتان را تغییر بدهید، گفت: جلسه امروز از جلسه‌های متداولی بوده که داشتیم و خواهیم داشت و طبیعی است که بر اساس مسایل روزمره باید بنشینیم و آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و از مسایل مهم تشکیل هرچه زودتر تیم است و بر همین اساس در مورد بازیکنان و آنهایی که باید جانشین شوند صحبت کنیم و این جلسه فقط برای امروز نیست و هر روز کمابیش جلسه داریم و میل ما این است که تیم اصلی سریع‌تر سر تمرین بیاید و برخی از بازیکنان سابق قرارداشان تمام شد و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست.

وی در پاسخ به سوال فارس در مورد اینکه خواهان جذب، نوری، سیدجلال حسینی و وحید طالب لو هستید، گفت: فقط این سه نام نیستند و بازیکنان زیادی در رسانه‌ها مطرح شده‌ است و این بازیکنانی که اسم بردید بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند ولی همه چیز دست باشگاه است و باشگاه کارفرماست و در روزهای آینده در مورد بازیکنان صحبت می‌کنیم و هر بازیکنی صاحب افکار و نظرات خودش است. تکرار می‌کنم تا هرچه سریع‌تر تیمی را جمع کنیم که بتواند کار خودش را آغاز کند.

برانکو در مورد اینکه چقدر به بازیکنان مورد نیازش رسیده است، گفت: قول گرفته‌ام که مذاکرات رو به پایان است و تقریباً باید نهایی شود. هنوز قراردادی نهایی نشده ولی مذاکرات رو به اتمام است. ایده‌آل این است که همه بازیکنان از روز ۳۰ خرداد باهم تمرینات را شروع می‌کردیم اما نمی‌توانیم از واقعیت فرار کنیم و رئیس تازه ۴ روز است که انتخاب شده و در این مدت نمی‌توانسته کاری کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران امیدوارند تیم مقتدری داشته باشند؛ اما با این شرایط تیم چگونه خواهد بود و اگر نتیجه نگیرد این روزها بهانه‌ای برای نتیجه گرفتنش نخواهد بود،گفت: حق با شماست اردوی پیش از فصل را خوب شروع نکردیم و تیم ما هنوز کامل نشده است و طبیعی است که در خلال فصل هم مشکلاتی پیش بیاید اما اهداف و جاه‌طبی‌های ما باقی می‌ماند من هم دنبال توجیه نیستم و می‌دانم که کسی توجیه‌ها را قبول نمی‌کند.

برانکو در مورد وضعیت کریم باقری گفت: فردا می‌توانیم با باقری جلسه داشته باشیم و امیدوارم همه چیز با خوبی و خوشی تمام شود او یکی از همکاران خوب من است و امیدوارم پیش ما بماند و از قبل متعهد شدم و خودم هم خواسته‌ام که دو کمک ایرانی داشته باشم و کمیته فنی که واببسته به هیات مدیره است از من خواسته مصطفی قنبرپور به عنوان دستیار دوم من باشد.

وی در مورد ادینهو گفت: آمار ادینهو نشانگر کیفیت اوست و هر باشگاهی او را می‌خواهد و من به اندازه کافی در موردش صحبت کرده‌ام اما اینکه وضعیت حضورش در پرسپولیس چه می‌شود اجازه بدهید به عنوان راز باشگاه بماند برای صادقیان آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدش می‌کنم او بازیکن مستعدی است که می‌تواند استعدادش را در باشگاه جدیدش نشان بدهد.

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا