امام‌جمعه فریدونکنار:

شرط رسیدن به توافق پایدار حفظ استقلال و عزت ایران است/ سخنان رهبری موجب تقویت همدلی و هم‌زبانی در بین منتقدان و دلواپسان شد

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه قضاوت، اظهار کرد: پس از صدور رای قطعی و احراز صلاحیت حق، حرف و حدیث و اهانت به دستگاه قضا محکوم است.

وی با بیان اینکه قضات نیز باید مواظب باشند تا بر اساس هواهای نفسانی حکم ندهند، خاطرنشان کردک نباید احکام قضات با تهدید و تطمیع از مسیر عدالت خارج شود.

امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اذعان کرد: آمریکا به دنبال زیاده‌خواهی در این مذاکرات است و به نظر می‌رسد که این نشست‌ها در حال رسیدن به بن‌بست است.

جلالی گفت: رهبری با سخنان شیوا و ترسیم دوباره خطوط قرمز، چیدمان بازی آمریکا را برهم زدند و تمامی توطئه‌های آنان را برملا کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا خود تقاضای مذاکره کرد و به شدت به آن نیاز دارد، یادآور شد: سخنان روزهای گذشته رهبری دلگرم‌کننده بود و موجب تقویت همدلی و هم‌زبانی در داخل و بین منتقدان و دلواپسان شد.

امام‌جمعه فریدونکنار افزود: دشمن می‌خواست که در بین مسئولان کشور دودستگی ایجاد کند اما آنها باید بدانند شرط رسیدن به یک توافق پایدار، حفظ اقتدار و عزت ایران است.

جلالی در پایان تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم تا گرفتار جوسازی و کارشکنی‌های آمریکایی‌ها نشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا