برخورد قانونی با مدارس فوتبال بدون مجوز

بصیر،

برخورد قانونی با مدارس فوتبال بدون مجوز
اکبر فرج الهی در نشست هماهنگی مدارس فوتبال استان اظهار کرد: آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد، سازماندهی مدارس فوتبال و نحوه فعالیتشان در استان است و بر این اساس مقرر شده تمامی مدارس فوتبال در سطح استان که بصورت فصلی فعالیت می کنند، مجوزهای لازم را از هیات فوتبال استان در یافت کنند. وی اظهار کرد: همچنین مدارس فوتبال دائمی نیز به صورت باشگاه فعالیت کنند و مجوز و پروانه های لازم را اخذ کنند و در صورت عدم دریافت پروانه فعالیت نسبت به عدم فعالیت آنها شدیدا اقدام خواهد شد.

فرج الهی بیان کرد: یکی از نکاتی که برای ما بسیار اهمیت دارد این است که نمی‌خواهیم یک فرد با حضور در مدرسه فوتبال فقط تفریح کند یا سرگرم باشد بلکه قصد ما از ایجاد مدارس فوتبال استعدادیابی، شناسایی نخبگان و در نهایی پوشش دادن آنهاست تا فوتبال پایه قوی داشته باشیم. وی افزود: طبق اساسنامه جدید وزارت ورزش و جوانان و با بررسی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان سطح‌بندی مدارس انجام و شهریه مدارس بر اساس سطح‌بندی اعلام خواهد شد. همچنین صلاحیت فردی مدیران و مربیان از طریق اداره اماکن صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: با مدارسی که بدون مجوز و صلاحیت به فعالیت بپردازند برخورد قانونی و حتی به تعطیلی مدارس منجر خواهد شد. در این نشست که دبیر هیات فوتبال، مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال، مسئول حراست اداره کل، مسئول امور باشگاه های استان و شهرستان تبریز حضور داشتند در خصوص فعالیت قانونمند و مجوزدار و نحوه ساماندهی مدارس فوتبال، چگونگی ارائه مجوز مدارس فوتبال، نحوه تعامل باشگاه ها با مدارس فوتبال، نظارت و بازرسی از مدارس فوتبال و بیمه ورزشی افراد شرکت کننده در مدارس فوتبال بحث و بررسی شد.

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا