داستان ازدواج زشت‌ترین مرد اوگاندا/عكس

بصیر،

به گزارش روزنامه بریتانیایی «میرور» آقای گودوری جهت تامین نیازهای زندگی خانواده فقیر خود، برای کسب لقب «زشت ترین مرد اوگاندا» در سال ۲۰۰۲ نامزد شد و مقام نخست را کسب کرد. او که هم اکنون ۴۷ سال سن دارد، و از بیماری مرموزی رنج می برد، برای هشتمین بار صاحب فرزند شد. وی از همسر نخستش دو پسر و از همسر دومش صاحب شش پسر و دختر شده است. گودوری می گوید که همسر دومش را به دلیل خیانت، طلاق داده است.

او سپس با زن دیگری به نام ناماندا (۳۰ ساله) ازدواج کرد. گودوری به خاطر اینکه مبادا کسی همسر جدیدش را به دلیل ازدواج با وی سرزنش کند، او را به مدت چهار سال از دیدن خانواده اش ممنوع کرد. گودوری افزود: همسر دومش هنگامی که برای نخستین بار حامله بود، او را ترک کرد، اما پس از مدتی به «سرنوشت خود تن داد» و به خانه بازگشت.

ناماندا همسر این مرد در مصاحبه با روزنامه میرور، خطاب به زنان گفت: «زمانی که مردی را یافتی که به نظرت مناسب است، به صحبتهای دیگران گوش نده، و از قلبت پیروی کن. پول و ظاهر، نباید در روابط عاطفی تاثیری داشته باشد.» گودوری، هم اکنون با حضور در برخی نمایشنامه‌های کمدی و ظهور در برنامه هایی که در میدان های عمومی شهر برگزار می شود امرار معاش می کند.

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا