از سوی استاندار مازندران؛

شرکت راهبران بندر فریدونکنار کارآفرین برتر استان مازندران شد

IMG_1894 IMG_1898

بصیر، حمید امامی‌فر مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به اینکه این موفقیت حاصل تلاش جمعی بوده است، اظهار کرد: در بین ۹۷۰ شرکت استان، شرکت راهبران بندر فریدونکنار در میان ۱۵ شرکت کارآفرین برتر مازندران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این امر افتخاری دیگر برای شهرستان فریدونکنار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در انتخاب شرکت کارآفرین برتر، شاخصه‌های مختلفی همچون، تعداد نیروی انسانی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعال هستند، رونق اقتصادی که حجم مبادله کالا ایجاد می‌کند، استفاده از نیروهای متخصص و سطح دانش علمی پرسنل تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با اشاره به مهم‌ترین برنامه این شرکت برای تداوم این افتخار، اذعان کرد: مهم‌ترین برنامه‎‌های ما برای استمرار این افتخار تکمیل زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی بندر، جذب کالای بیشتر و افزایش رضایت‌مندی مشتری است.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای حمیدامامی‌فر

مدیر عامل محترم شرکت راهبران بندر فریدنکنار و کارآفرین برتر استان مازندران

سلام علیکم

کارآفرینی نقش اساسی در ایجاد توانمندی‌ها و گسترش فناوری کشورها داشته و یکی از بهترین و پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در جوامع است که می‌تواند رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورد.

از اینکه با هدف توسعه اشتغال‌زایی با برنامه راهبردی و سرمایه‌گذاری به عنوان روان‌سازنده ی فعالیت‌های کارآفرینی و نیز و با حمایت‌های گسترده موجب اشتغال‌زایی مفید و مطلوب به عنوان موثرترین عامل رشد کارآفرینی، اهتمام ورزیده‌اند به پاس این همت عالی و رویکرد خلاقانه و مدبرانه، این لوح سپاس تقدیم به جنابعالی می‌گردد.

امید است جهت ترویج و توسعه اشتغال‌زایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته سرآمدو پیشتاز باشید.

ربیع فلاح جلودار

استاندار مازندران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا