فرمانده پایگاه امام رضا(ع) فریدونکنار خبر داد:

اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

بصیر، سید محمدرضا فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اینکه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان شهرک شهید رجایی در نظر گرفته شد، اظهار کرد: این بسته‌ها در شبهای قدر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این بسته شامل مرغ، سس، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، آب معدنی و دیگر اقلام اساسی است که برآورد ریالی آن برابر ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس هیئت عاشقان ابی‌عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این هیئت در طول سال مراسم متفاوتی برگزار می‌کند، گفت: در بخش فرهنگی بازدید و اهدای جوایز از معلولان در روز جهانی معلولان، بازدید و اهدای جوایز به سالمندان در روز جهانی سالمندان، کاشت نهال در روز درختکاری، غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدا در روز ملی شهدا از مهم‌ترین عملکرد این هیئت بوده است.

فاضلی گفت: در مباحث علمی بازدید از مدارس دانش‌آموز هیئت، اهدای جوایز به نفرات برتر درسی و برپایی کلاس‌های خصوصی برای دانش‌آموزان حاضر در هیئت نیز صورت می‌پذیرد.

وی به فعالیت‌های ورزشی و اردویی این هیئت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های ورزشی و تفریحی این هیئت می‌توان از رزرو وقت سالن در روزهای چهارشنبه در سالن ورزشی حجاب، وقت سونا در فریدونکنار در روزهای جمعه و اردوهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا