طی پیامی از سوی مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار؛

از پرسنل و همکاران شرکت و مسئولان ادارات حاضر در بندر فریدونکنار تجلیل به عمل آمد

بصیر، طی پیامی از سوی حمید امامی‌فر مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار، از پرسنل و مسئولان ادارات حاضر در بندر فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.

در متن این پیام آمده است:

کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است، به‌طوری که در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است، بنابراین لازم است دولت‌ها و ملت‌ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تعلق و گرایش و بدور از هرگونه قشری‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن، به‌طور منسجم و با تمام توان و پتانسیل در جهت آموزش، ترویج و توسعه واقعی آن در سطح همه لایه‌های اقشار اجتماع همت گمارند.

این مسئله به‌ خصوص در جامعه ما که از جهت اشتغال و بهره‌وری و مهارت یافتگی نیروهای آماده دارای کاستی‌هایی است، به تبع آن از ناامنی، اضطراب و ناملایمات اجتماعی رنج می‌برد، مهم به نظر می‌رسد و لازم است که در کشور به اشاعه و ترویج کارآفرینی و به کارگیری کارآفرینان حمایت گردد و در این راه تمام نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و آموزشی باید همکاری لازم را بکنند.

جا دارد ضمن آرزوی توفیق برای همه همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌شان و مسئولان ادارات حاضر در بندر، با عنایت به عملکرد بسیار مثبت مجموعه شرکت راهبران بندر فریدونکنار و مثبت بودن شاخص های عملیاتی در تمام موارد، بر خود لازم می دانم از یکایک همکاران در هر رده شغلی سپاسگزاری و تشکر نمایم.

رجاء واثق دارم که بعد از لطف خداوند عزوجل، همکاری، تلاش و مساعدت همه کارکنان مجموعه این شرکت، موفقیت‌های حاضر را در پی داشته است.

امیدوارم با توکل به خدای بزرگ و با وحدت، یکدلی و وفاق و بهره‌بری از رهنمودهای امام‌جمعه معزز شهرستان حجت‌الاسلام حاج سیدمحمود جلالی و نماینده عالی دولت در شهرستان دکتر مهرداد ابراهیمی و همت تمامی شما عزیزان شاهد شکوفائی بیش از پیش شرکت راهبران بندر فریدونکنار باشیم.

از درگاه خداوند منان، سلامت، سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده های محترم تان را مسئلت دارم.

با احترام

حمید امامی‌فر مدیر عامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا