لحظه به لحظه با راهپیمائی روز قدس/ 2؛

حجت‌الاسلام آقاجانی: مرگ بر آمریکا با پوست و گوشت ما عجین شده است/ نابودی اسرائیل و رسوایی آمریکا و متحدانش نزدیک است

بصیر، حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با دعوت از مردم کشور برای حضور در راهپیمائی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد انسان‌های آزاده‌ای است که برای سال‌ها انزجار از ظلم‌های غرب به خیابان‌ها می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه انزجار مسلمانان از غرب در قدس به اوج خود می‌رسد، اذعان کرد: ملت سوریه تلاش می‌کند که به بلای فلسطین دچار نشوند، ملت یمن نیز در تلاش است تا از استعمار خارج شود و عراق نیز می‌خواهد به گذشته با افتخار خود برگردد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به طنین‌انداز شدن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خاطرنشان کرد: اسرائیل زائیده اندیشه‌های استعمارگرانی است که با به وجود‌آوردن سازمان‌های دروغین به دنبال این هستند که دنیا را درقبضه خود داشته باشند.

آقاجانی با تاکید بر اینکه همیشه این ملت‌ها بودند که با جان، مال و آبروی خود آنها را نابود کردند، گفت: وعده الهی همواره تحقق می‌یابد و نابودی اسرائیل و رسوایی بیش از پیش آمریکا و متحدانش نزدیک است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) «هرچه توان دارید بر سر آمریکا فریاد بکشید»، گفت: آمریکا نماد شیطان اکبر و مرگ بر انگلیس، آمریکا و اسرائیل نشان از انزجار مسلمانان جهان از آنها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا