بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

بصیر، بگذارید این گونه تصور کنیم که در تمام طول روز به عنوان فردی فعال مشغول به کار هستید. اما در نهایت شما نیز شایستگی یک استراحت کوتاه را دارید و چه چیزی بهتر از باز کردن یک زبانه جدید در مرورگر وب و آغاز یک بازی رایانه ای می تواند باشد؟ بازی های مخصوص مرورگر وب اغلب در عصر تلفن های هوشمند نادیده گرفته می شوند اما آنها بهتر از هر زمان دیگری هستند. اگر دوست دارید به دنیای بازی های مخصوص مرورگر وارد شوید شانس با شما یار است زیرا در ادامه پنج عنوان فوق العاده لذت بخش در این زمینه را معرفی می کنیم.

Clicker Heroes

بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

ژانر کاملا جدید بازی های “idle” طی سالیان اخیر از محبوبیت بالایی در محیط وب برخوردار شده اند. ایده پشت این بازی ها وظایفی ساده و بی پایان است که باید آنها را انجام دهید. هرچه بیشتر بازی کنید روش هایی را برای انجام خودکار وظایف کسب می کنید و در این زمینه کارآمدتر می شوید.

در بازی کلیکر هیروز هدف شما نابودی دشمنان از طریق کلیک مداوم روی آنها است. از دشمنان شکست خورده می توانید طلا جمع آوری کنید و از آن برای استخدام اعضایی که به صورت خودکار به دشمنان حمله می کنند، استفاده کنید. با جمع آوری پول نقد می توانید اعضای گروه خود را ارتقا داده تا قدرتمندتر شوند و این شرایط کسب طلای بیشتر را به همراه دارد. همه چیز در محیطی فانتزی و جذاب گرد هم آمده است.

Quake Live

بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

اگر از طرفداران نسخه اصلی Quake نیستید، احتمالا تاکنون آن را بازی نکرده اید. این بازی به عنوان یک راهنما و پیشرو در دوران بازی های تیراندازی اول شخص عمل کرد. هنگامی که Quake در سال ۱۹۹۶ روانه بازار شد، برای اجرای بی نقص گرافیک بالای خود به رایانه های شخصی قدرتمند نیاز داشت اما اکنون در یک مرورگر ویندوز اجرا می شود.

۱۰ Bullets

بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

این عنوان یک بازی ساده و رضایت بخش است. در ۱۰ بولتس وظیفه کنترل یک توپ که در پایین نمایشگر قرار گرفته است را بر عهده دارید. سفینه ها از چپ و راست عبور می کنند و در هر دور از بازی می توانید ۱۰ گلوله را با ضربه زدن روی دکمه اسپیس شلیک کنید. اگر یک سفینه منفجر شود دو پرتابه از آن خارج می شوند که در صورت برخورد با سفینه های دیگر آنها نیز منفجر شده و پرتابه های بیشتری خارج می شوند. هرچه تعداد سفینه های بیشتری را هدف قرار دهید پرتابه های بیشتری از سفینه منهدم شده خارج می شوند که موجی از تخریب و نابودی سفینه های در حال پرواز را ایجاد می کند. هدف نهایی این بازی کسب بیشترین امتیاز ممکن از ۱۰ گلوله ای است که در اختیار دارید.

Kingdom Rush

بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

کینگدم راش یکی از بهترین بازی های دفاع از برج است که می تواند حسابی شما را سرگرم کشتن دشمنان کوچک کند. وظیفه شما در این بازی عقب راندن و دفاع از پادشاهی خود با ساخت استحکامات مختلف مانند برج های کمانداران، واحدهای توپچی و … است. اگر در حراست از پادشاهی خود موفق باشید می توانید برای یک روز دیگر نیز بازی را ادامه دهید.

The Enchanted Cave 2

بازی‌هایی سرگرم کننده که در مرورگر وب اجرا می شوند

در این بازی نقش آفرینی (RPG) نقش یک مرد جوان که نمی تواند از ماجراجویی در غارهای مرموز دست بردارد را بر عهده دارید. در غار، انواع مختلف گنجینه ها را می یابید و البته با هیولاها نیز مواجه می شوید که در انتظار حمله به شما هستند. نبردها به صورت خودکار صورت می گیرد و از این رو پرسش اصلی این است که به کدام دشمن باید حمله کنید و از کدام یک دوری کنید؟ یک سیستم مهارت، یک سیستم ارتقا و تجهیزات مختلف شما را درگیر یک بازی نقش آفرینی جذاب درست در مرورگر رایانه می کنند./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا