رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خبر داد:

انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده در فریدونکنار برگزار می‌شود

روح‌الله ناصحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای دومین دوره در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تشکل مردمی نوپا و جدید است، خاطرنشان کرد: انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با بیان اینکه در این انتخابات ۵ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره، ۲ نفر علی‌البدل و یک بازرس منتخب می‌شوند، گفت:  در فریدونکنار ۱۴ کاندیدا برای هیئت مدیره و ۳ نفر هم برای تصدی بازرسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ناصحی با اشاره به اینکه این انتخابات به صورت سراسری در ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود، افزود: در فریدونکنار نیز این انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز شنبه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به مهم‌ترین وظایف این انجمن، اظهار کرد: حمایت و پیگیری دغدغه‌های مصرف کننده، ورود در قیمت‌گذاری، دریافت، ارجاع و پیگیری شکایات، مشاوره و ارائه راهنمایی به مصرف کننده، جلوگیری از تبانی و ایجاد مراکز انحصاری که منجر به افزایش قیمت یا تضییع حقوق مصرف کننده می‌شود، انتشار اطلاعات مورد نیاز مصرف‌کنندگان برای تهیه کالای مورد نیاز، برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با حقوق مصرف‌کننده و اخذ کارمزد برای جبران هزینه‌های متقبل شده مردم از مهم‌ترین وظایف این تشکل مردمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا